آیت‌الله نوری همدانی: تکفیری‌ها حیاط امن رژیم صهیونیستی هستند

کدخبر: 953215

این مرجع تقلید افزود: ایجاد گروه‌های افراطی تکفیری و داعش از اقدامات استکبار جهانی به ویژه آمریکا برای مقابله با اسلام است/ ایجاد این گروه‌ها راهی است برای مشغول کردن مسلمانان

به گزارش خبرنگار «نسیم»، آیت‌الله حسین نوری همدانی در درس خارج فقه در مسجد اعظم استقرار رژیم صهیونیستی را در جوار مسجدالاقصی را از جمله اقدامات استکبار جهانی برای تضعیف اسلام برشمرد و گفت: با این اقدام تلاش می‌کنند جامعه اسلامی را تضعیف کنند. ایجاد گروه‌های افراطی تکفیری و داعش از دیگر اقدامات استکبار جهانی به ویژه آمریکا برای مقابله با اسلام است. با ایجاد چنین گروه‌های جنایتکاری حیات امنی برای رژیم صهیونیستی و ایجاد پایگاهی دائمی برای آن‌ها در منطقه محسوب می‌شود.

استاد حوزه علمیه ایجاد گروه‌های جنایتکار تکفیری را راهی برای مشغول کردن دائمی مسلمانان عنوان کرد و گفت: با وجود تکفیری‌ها رژیم صهیونیستی نیز برای اقدامات جنایتکارانه خود در کشتار مردم فلسطین نفس راحتی می‌کشند، بیداری اسلامی که امام(ره) به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی در جهان اسلام به راه انداخت باید تقویت شود چرا که دشمنان همین بیداری را هدف گرفته‌اند.

وی حمله به منزل یکی از علمای شیعه بحرین را توسط آل خلیفه مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: حمله به منزل شیخ عیسی قاسم نیز اقدام مورد توجهی است و مسلمانان به ویژه حوزه‌های علمیه و مراجع در این باره سکوت نخواهند کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید براینکه بحرین علمای شیعه بسیاری دارد و تشیع در آنجا ریشه‌دار است، در ادامه به مسئله مذاکرات و روند آن اشاره کرد و گفت: از تیم مذاکره کننده که همواره از مواضع حقه در فناوری هسته ای دفاع کرده‌اند تقدیر می‌کنیم و امیدواریم در این زمینه به نتایج مطلوب برسند. تیم مذاکره کننده همواره با قوت و قدرت و صلابت در برابر آمریکا ایستاده‌اند چرا که هدف استفاده از فناوری صلح آمیز هسته ای است.

ارسال نظر: