مهدی صباغ‌زاده: دوره فیلم‌های شبه روشنفکرانه گذشت

کدخبر: 954587

این کارگردان به «نسیم»، گفت: از خیلی وقت پیش قصد کارگردانی کمدی "کلوب همسران" را دارم؛ به هرحال باید فیلمی بسازیم که مخاطب را به سینما آورد و در شرایط فعلی اغلب آثاری که رگه طنز دارند پرمخاطب هستند

مهدی صباغ زاده درباره برنامه هایش برای بازگشت به کارگردانی به «نسیم» گفت: قصد کارگردانی یک کار کمدی به نام "کلوب همسران" را دارم. فیلمنامه کار را آرش قادری نوشته و انشاا.. بعد از تعیین وضعیت تولید "دیو باید بمیرد" به کارگردانی پسرم، این کار را کلید می زنیم.

وی درباره چرایی رفتن به سراغ کمدی گفت: به هر حال باید فیلمی بسازیم که مخاطب را به سینما آورد. در شرایط فعلی اغلب آثاری که رگه های طنز دارند پرمخاطب هستند. دهه 60 و 70 هم که مدیران، سینماها را پر میکردند از آثار شبه روشنفکرانه، گذشته است و دیگر سینماداران هستند که می گویند چه فیلمی سرگروه بگیرد چه فیلمی نه.

کارگردان "خانه خلوت" خاطرنشان ساخت: سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ساخت فیلمهای هنری پول نمیدهند چون آنها دوست دارند فیلمی بسازند که ریسک سرمایه گذاریش پایین باشد پس به سراغ سینمای کمدی می آیند. البته که کمدی هایی که من میسازم کمدی سطحی نیست و اصول و قواعد سینمای کمدی در آن رعایت خواهد شد.

ارسال نظر: