فرمانده انتظامی استان کرمانشاه: روسای دو بانک شهر کرمانشاه دستگیر شدند

کدخبر: 955253

سردار امان‌اللهی افزود: این دو متهم در قالب تعهدات "ال.سی" داخلی مدت‌دار، مبادرت به پرداخت مبلغ ۵۷ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال تسهیلات خلاف ضوابط به یکی از گروه‌های صنعتی کرده‌اند

به گزارش «نسیم» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان‌اللهی عنوان کرد: در ادامه تعامل پلیس با نشانگاه‌های اقتصادی و نهادها و ادارات دولتی در راستای مبارزه جدی با جرایم اقتصادی، دستگیری بزهکاران و ایجاد امنیت اقتصادی، دو نفر از روسای بانک‌های شهر کرمانشاه به علت پرداخت وام‌های کلان بدون رعایت اصول و سیر مراحل قانونی تحت تعقیب قرار گرفتند .

وی افزود: با انجام استعلامات لازم و اخذ پرونده تسهیلات بانکی اعطایی و تحقیق در این خصوص صحت گزارش محرز گردید و با هماهنگی مرجع قضایی متهمان دستگیر شدند . متهمان ابتدا منکر بزه انتسابی شدند و در ادامه با انجام تحقیقات علمی و جمع‌آوری اسناد و مدارک کافی در نهایت به اتهام خود معترف شدند .

امان‌اللهی ادامه داد: متهمان اعلام داشتند تسهیلات مذکور را بدون لحاظ مفاد قانونی و فقط با اکتفاء به اخذ سفته با ظهرنویسی اعضای هیات مدیره پرداخت کرده‌اند و با توجه به اطمینان از تمکین مالی گروه صنعتی مذکور هیچ گونه استعلام و یا اقدام قابل قبولی انجام نداده‌اند . پرونده متشکله به همراه متهمان در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت .

ارسال نظر: