منوچهر هادی کارگردانی سریال "آمین" را رها کرد؛ بهرنگ توفیقی جایگزین شد

کدخبر: 955328

به دنبال ایجاد وقفه در مراحل تصویربرداری سریال "آمین" و حضور منوچهر هادی در یک پروژه سینمایی، پس از مذاکرات انجام شده با "بهرنگ توفیقی"، وی کارگردانی فصل دوم کار را بر عهده گفت

به گزارش «نسیم»، به دنبال ایجاد وقفه در مراحل تصویربرداری این مجموعه و حضور منوچهر هادی در یک پروژه سینمایی ، پس از مذاکرات انجام شده با توفیقی وی کارگردانی فصل دوم کار را بر عهده گفت.

بنا براین گزارش توفیقی امروز برای بازدید لوکیشن فصل شمال این مجموعه عازم این خطه شد و به محض مهیا شدن مقدمات تصویربراری از سرگرفته خواهد شد.

داریوش فرهنگ، امین حیایی ، کاظم بلوچی، هادی ساعی، بهناز جعفری، آشامحرابی، سودابه بیضایی ، شاهرخ استخری، خاطره حاتمی ، محمد رضا داود نژاد ، مهدی محرابی ، یوسف تیموری و مهرناز مهر آراء بازیگران اصلی این سریال هستند.

در خلاصه داستان " آمین " به قلم زامیاد سعدوندیان آمده است: سرهنگ شیرازی ، فرمانده تیم ویژه ( آمین ) مسئول رسیدگی به پروژه مجرم و خلافکار فراری ، همایون تمدن که سال گذشته طی عملیات گروگان گیری برادر سرهنگ را به شهادت رسانده ، است. پلیس با کشف کانتینری حامل مواد مخدر به ردی از همایون می رسد . همزمان فرزند همایون برای مراسم سالگرد مرگ همسرش مریم نوین وارد ایران شده و مامورین علاوه بر بررسی سر نخ کانتینر، وی را نیز جهت رسیدن به همایون تحت نظر می گیرند اما...

" آمین " با مشارکت ناجی هنر ، در 20 قسمت 40 دقیقه ای به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در گروه سریال های تلویزیونی سیمافیلم تولید می شود.

ارسال نظر: