صادق آهنگران دبیر اکران‌های مردمی جشنواره عمار شد

کدخبر: 956653

آهنگران: همانطور که در دوران دفاع مقدس، مردم با تمام قوا به حمایت از رزمندگان پرداختند شایسته است امروز نیز با مهیا کردن شرایط اکران آثار جشنواره عمار، موجبات دلگرمی فیلمسازان و هنرمندان جوان انقلاب را فراهم آورند

​به گزارش «نسیم»، همزمان با آغاز ثبت نام اکران های مردمی جشنواره عمار، دبیر اکران های مردمی پنجمین دوره جشنواره معرفی شد.

بر همین اساس، حاج صادق آهنگران که در سالهای دفاع مقدس با نواهای حماسی خود، مشوقِ و ترغیب کننده ی حمایت مردم و حضور رزمندگان در جبهه های نبرد حق علیه باطل بود، وظیفه دبیری اکران های مردمی پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار را بر عهده گرفت.

وی در گفتگو در این رابطه گفت: دشمن پس از ناامید شدن از شکست ملت مسلمان ایران در نبرد نظامی، با تمام قوا، پا به عرصه نبرد فرهنگی نهاده است. در این بین این روزها جوانان زیادی مانند روزهای دفاع مقدس، خالصانه پای به عرصه این نبرد نابرابر گذاشته اند.

وی با تاکید بر گردهمایی این رزمندگان جوان نبرد فرهنگی در جشنواره مردمی فیلم عمار افزود: همانطور که در دوران دفاع مقدس، مردم سراسر کشور با تمام قوا و امکاناتشان به حمایت و پشتیبانی از رزمندگان اسلام پرداختند، شایسته است که امروز نیز با مهیا کردن شرایط اکران و دیده شدن این آثار در جشنواره عمار، موجبات دلگرمی فیلمسازان و هنرمندان جوان انقلاب را فراهم آورند.

گفتنی است پنجمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار از نهم دی ماه همزمان در تهران و سراسر کشور برگزار می شود و علاقمندان، جهت مشارکت در اکران های مردمی می توانند از همین امروز به عنوان اکران کننده، برای ثبت نام به وب سایت ammarportal.ir مراجعه کرده و یا نام شهر خود را به همراه عبارت «درخواست اکران» به سامانه 30001801 ارسال نمایند.

در ادامه می توانید بخشهایی از نخستین گفتگوی صادق آهنگران پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار را مشاهده کنید.

ارسال نظر: