نشست خبری "اکران‌های مردمی جشنواره عمار" با حضور صادق آهنگران برپا می‌شود

کدخبر: 957519

نخستین نشست خبری "اکران‌های مردمی جشنواره عمار" با حضور صادق آهنگران، دبیر این بخش فردا، سه‌شنبه بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد لولاگر تهران به انجام می‌رسد

به گزارش«نسیم»، محمد صادق باطنی مدیر روابط عمومی جشنواره عمار گفت: با توجه به آغاز ثبت نام اکران های مردمی پنجمین جشنواره فیلم عمار، نخستین نشست خبری اکران های مردمی این دوره از جشنواره با حضور حاج صادق آهنگران، دبیراکران های مردمی برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به شکل گیری جشنواره عمار در بستر وقایع فتنه 88 و محوریت مسجد لولاگر در مبارزه با فتنه گران در سال 1388 که در آن ایام این مسجد مورد اهانت اغتشاشگران قرار گرفت، تصمیم بر آن شد تا نشست اکران های مردمی در این مکان مقدس برگزار شود.

این نشست خبری فردا سه شنبه 18 آذر، بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد لولاگر تهران واقع در ابتدای بلوار نواب صفوی ، تقاطع خیابان آذربایجان برگزار می شود.

پنجمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار از 9 تا 19 دی ماه 1393 همزمان در تهران و سراسر کشور برگزار می شود و علاقمندان، جهت مشارکت در اکران های مردمی می توانند به وب سایت ammarportal.ir مراجعه کرده و یا نام شهر خود را به همراه عبارت «درخواست اکران» به سامانه 30001801 ارسال نمایند.

ارسال نظر: