۱۰۰ هزار جلد کتابچه آداب زیارت میان زائران اربعین توزیع شد

کدخبر: 957723

مرز شلمچه این روزها میزبان رائران امام حسین(ع) است و زائران قبل از خروج از مرز با شهدای گمنام مدفون در یادمان شلمچه تجدید میثاق می‌کنند

به گزارش «نسیم»، قرارگاه اربعین حسینی شهرداری تهران مستقر در مرز شلمچه روزانه 4000 وعده غذای گرم به همراه آب معدنی و بسته فرهنگی در بین زائران اربعین حسینی که به کربلا مشرف می‌شوند، توزیع می‌کند.

منصور پژوهان نماینده شهرداری تهران در قرارگاه اربعین حسینی مستقر در شلمچه با اعلام خبر فوق گفت، شهرداری منطقه 6 تهران و شرکت شهر سالم با تجهیز درمانگاه بهداشتی به مساحت 300 متر با ظرفیت 20 تخت و دو آمبولانس در مرز شلمچه به طور شبانه‌روزی به زایرین اربعین حسینی خدمات ارائه می دهد، به طوری که روزانه حدود 2000 نفر از خدمات اورژانسی این مرکز استفاده می کنند و در طول مدت اعزام زایرین به کربلا از مرز شلمچه 30 هزار بسته بهداشتی و ایمنی و 40 هزار جلد کتابچه آداب زیارت در بین زائران توزیع می‌شود.

پژوهان اظهار کرد:شهرداری تهران در مناطق مرزی شلمچه، چزابه و مهران محل اسکان موقت به ظرفیت 5000 نفر ایجاد کرده است و 90 دستگاه اتوبوس در سه نقطه مرزی مذکور ب صورت رایگان و شبانه روزی آماده ارائه سرویس به زایرین ایرانی است.

وی همچنین از توزیع 100 هزار جلد کتابچه آداب زیارت در بین زایران اربعین حسینی در مناطق مهران، چزابه و شلمچه توسط شهرداری تهران خبر داد.

ارسال نظر: