رئیس دانشگاه آزاد قم: بیمارستان دانشگاه آزاد قم احداث می‌شود

کدخبر: 957987

دکتر کسرایی افزود: نیازمند بودجه‌ای بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان هستیم تا بیمارستان این دانشگاه احداث و بهره‌‌برداری شود/ راه‌اندازی این بیمارستان باعث حل مشکل درمانی منطقه پردیسان می‌شود

به گزارش خبرنگار «نسیم»، محمد سالار کسرایی ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه ۱۱ هزار و ۱۵۰ دانشجو در ۱۰۸ رشته در چهار دانشکده علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم‌پایه و علوم پزشکی در حال تحصیل هستند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم به عنوان یکی از دانشگاه‌های جامع کشور محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از تصویب 54 رشته سال تحصیلی جدید در هیئت‌امنای دانشگاه خبرداد و تصریح کرد: از این تعداد 28 رشته تحصیلی در مقطع دکترا است. مهندسی مکانیک، معماری، برق، عمران، شهرسازی، کامپیو‌تر سخت‌افزار، مهندسی کامپیو‌تر نرم‌افزار، روان‌شناسی تربیتی و روان‌شناسی بالینی از جمله رشته‌های جدید در سال تحصیلی جدید است. طراحی و تدوین برنامه‌ استراتژیک دو ساله یکی از مهم‌ترین اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم است.

کسرایی از احداث بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم خبرداد و خاطرنشان کرد: دانشکده علوم‌پزشکی از قدیمی‌ترین دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم است که برای توسعه و ارتقای سطح آن نیازمند بودجه ای بالغ بر 51 میلیارد تومان هستیم تا بیمارستان این دانشگاه احداث و بهره‌برداری شود.‌

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم راه‌اندازی این بیمارستان را باعث حل مشکل درمانی منطقه پردیسان عنوان کرد و گفت: شهر پردیسان فاقد هرگونه بیمارستان و مرکز درمانی است و این اقدام کمک بسیاری به مردم این منطقه می‌کند.

ارسال نظر: