واکنش‌ها به سخنان هادی غفاری در شیراز

کدخبر: 958071

آیت‌الله ایمانی: دعوت‌کنندگان هادی غفاری باید پاسخگو باشند/ فرمانده سپاه فجر فارس: مسئولین باید پاسخگوی حضور فرد فتنه‌گر در شیراز باشند/ فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز: خواب احیای جسد متعفن فتنه تعبیرناشدنی است

آیت‌الله ایمانی: دعوت‌کنندگان هادی غفاری باید پاسخگو باشند

آیت‌الله اسدالله ایمانی در این گفتگو بیان کرد: دعوت‌کنندگان هادی غفاری باید پاسخگو باشند، این دعوت کاملا کار غلطی بوده که متاسفانه هیچ واکنشی نسبت به توهین‌های وی انجام نشده است، برخوردهای قانونی وظیفه مسئولان بود که باید در همان جلسه سخنرانی انجام می‌شد اما متاسفانه انجام نشده است؛ لذا دعوت‌کنندگان از وی در دانشگاه علوم پزشکی باید پاسخگو باشند.

وی اظهار کرد: آیا نباید مسئولان در آن جلسه نسبت به فتنه‌گری که مردم ایران را برده می‌داند، واکنش نشان می دادند؟ دادسرای روحانیت وظیفه رسیدگی به این مسئله دارد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز: استفاده از مرده‌های سیاسی در روز دانشجو، جایگاه دانشجو را زیر سؤال می‌برد

حجت‌الاسلام محی‌الدین طاهری در این گفتگو بیان کرد: به نظر می‌رسد دستانی در کار است تا یک سری مرده‌های سیاسی که هیچ محلی از اِعراب در جامعه ندارند، خودشان را با این حرف‌ها و توهین‌ها به نظام و مردم زنده کنند، واقعیت این است که آنهایی که در واقع مأمورین بی‌مواجب غرب شده‌اند باید خوابی را که برای دیگران دیده‌اند، برای خودشان تعبیر کنند، حضور این افراد در فضای دانشگاه و نشست‌های این چنینی چیزی جز فحاشی، داد و بیداد کردن و توهین و تهمت به نظام و رهبری و مردم نیست، این رفتارها نشان‌دهنده این است که این افراد در مرداب غرق شده‌اند و فکر می‌کنند با این بی‌ادبی‌ها می‌توانند برای خود جایگاهی درست کنند.

وی افزود: هرکس دشمن را امیدوار کند جایگاهی در بین مردم ندارد، هم مسئولان و دست‌اندرکاران دعوت از این فرد و هم این شخص اگر می‌خواهند در بین مردم باشند باید از نظام و رهبری، جامعه روحانیت و جنبش دانشجویی عذرخواهی کند. امثال قطب‌زاده‌ها و بنی‌صدر هم نتوانستند و این جریان‌های فتنه‌گر در داخل هم نمی‌توانند کاری از پیش ببرند؛ اما نکته حائز اهمیت این است که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی چرا به این افراد اجازه حضور و سخنرانی داده‌اند و این جای تعجب دارد و بنده از رئیس دانشگاه گله دارم آیا از حضور این فرد در سخنرانی روز دانشجو بی‌خبر بودند؟

دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: حضور این عنصر فتنه‌گر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ارزش دانشگاه را زیرسؤال برده است؛ درحالی‌که گرامیداشت روز دانشجو و نهاد دانشگاه بسیار جای ارزشمندی است لذا این سوال مطرح است که حضور این فرد چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ دوستان دانشگاهی اگر می‌خواستند از چهره‌های اصلاح‌طلب برای روز دانشجو استفاده کنند حداقل از فردی ارزشی از این جریان استفاده می‌کردند که نسبت به نظام و رهبری ارزش و احترام قائل است، ما چهره‌های اصلاح‌طلبی در کشور داریم که نسبت به نظام و رهبری معتقد بوده و نظام و ارزش‌ها را زیرسوال نمی‌بردند.

ذوالانوار، نماینده مردم شیراز: مقصران حادثه روز دانشجو در شیراز عذرخواهی کنند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سیدحسین ذوالانوار در جمع خبرنگاران گفت: اتفاقات به وجود آمده در روز دانشجوی شیراز و ایراد سخنانی بر خلاف باورهای انقلابی مردم شیراز قابل تأسف است. برگزارکنندگان مراسم‌ها و همایش‌های مختلف باید بدانند که تریبون را در اختیار چه کسانی و با چه سابقه‌ای قرار می‌دهند، کسانی که به این‌گونه برنامه‌ها با این رویکرد مجوز می‌دهند و کسانی که برای برگزاری این مراسم ها رضایت دارند باید عذرخواهی کنند.

نماینده شیراز افزود: این افراد باید بدانند که فتنه خط قرمز نظام است و فتنه‌گران دیگر فرصتی برای خودنمایی و انعکاس افکار خود ندارند، در این مراسم فردی با کارنامه مشخص به اصلی‌ترین باورهای انقلابی مردم اهانت می‌کند و حتی دانشجویان متعهدی که اعتراض کردند مورد آسیب قرار می‌گیرند، معنای اعتدال این نیست که در مناسبت‌های مختلفی افرادی که وجاهت ندارند دعوت شوند و به ارزش‌های مردم اهانت کنند، مقصران برگزاری این مراسم‌ها باید به افکار عمومی پاسخ دهند که چگونه در محیط مقدس دانشگاه چنین مراسمی و سخنرانی برگزار شده است، نباید محیط دانشگاه آلوده به سیاسی بازی و منفعت‌طلبی اصحاب فتنه شود.

وی یادآور شد: نه تنها محیط دانشگاه که در هیچ محیط دیگری اجازه نخواهیم داد اصحاب فتنه به دنبال خودنمایی باشند، این حادثه باید برای تمامی متولیان عبرت شود که دیگر در آینده شاهد این اتفاقات نباشیم.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز: خواب احیای جسد متعفن فتنه یک خواب تعبیرناشدنی است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، جواد قناعتی در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی در جمع بسیجیان اتوبوسرانی شهرداری شیراز با تسلیت فرارسیدن ایام حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بر لزوم دفاع تمام قد از ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود:‌ هویت بسیج دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب است.

وی با انتقاد شدید از عوامل برگزارکننده اتفاق روز گذشته در شیراز تصریح کرد: کسانی‌که به دنبال احیای جسد متعفن فتنه و فتنه‌گران منزوی و مطرود جامعه هستند بدانند که این خواب تعبیر ناشدنی است و شهر مقدس شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) جولانگاه اینگونه تحرکات و افراد نیست. جریان فتنه و فتنه‌گران در صورت تکرار اینگونه تحرکات، قطعاً سیلی محکمی از سوی فرزندان انقلابی و بسیجی این مرز و بوم می‌خورند.

فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز ضمن انتقاد شدید از مسئولان سیاسی استان و شهرستان در اثر مسامحه‌کاری و عدم برخورد با افرادی که ارزش‌های انقلاب را زیر سؤال می‌برند و خطوط قرمز را رعایت نمی‌کنند، گفت: مسئولان امر به فکر رفع مشکلات مردم باشند نه سیاسی‌کاری. خط قرمز تمام فعالیت‌های نظام باید منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری باشد، لذا مسئولان نیز باید به این مسئله به خوبی واقف بوده و از سیاسی‌کاری پرهیز کنند و در مقابل تمام تحرکات و اقداماتی که موجب زیرپا گذاشتن این خطوط می‌شود، بایستند، تقویت انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌های نظام و این انقلاب، با مسامحه‌کاری میسر نمی‌شود و نباید انتظار داشت که سکوت در مقابل چنین تحرکاتی کافی است بلکه باید هرچه سریع‌تر در مقابل این مسائل، اقدامات لازم را انجام داد.

فرمانده سپاه فجر فارس: مسئولین باید پاسخگوی حضور فرد فتنه‌گر در شیراز باشند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سردار غلامحسین غیب‌پرور در جمع هادیان سیاسی سپاه فجر با بیان اینکه رسالت مهم امروز ما دفاع از انقلاب اسلامی است، گفت: در دوران دفاع مقدس سه اصل را مورد توجه قرار می‌دادیم، اولین نکته شناخت عناصر خودی است، ضرورتی که اگر به آن توجه نمی‌شد شکست حتمی بود، بر همین اساس سازماندهی، مدیریت و راهبرد در دستور کار قرار می‌گرفت.

وی با بیان اینکه اگر در دفاع از انقلاب اسلامی دشمن را نشناسیم شبیخون می‌خورد، افزود: دومین نکته در عرصه دفاع شناخت دشمن است. اگر در دوران دفاع مقدس شناختی از دشمن نداشتیم عبور از فاو در کربلای 8 یا عبور از جزایر درعملیات خیبر امکان‌پذیر نبود. در شناخت عناصر دشمن باید خط قائل شد بخشی از دشمنان اندکی مردانگی دارند که بگویند ما دشمن هستیم مانند غرب و آمریکا، اما دسته‌ای دیگر نقاب خودی بر چهره زده‌اند و مرد هم نیستند که بگویند ما دشمن هستیم.

فرمانده سپاه فجر فارس سومین اصل در دفاع از انقلاب اسلامی را شناخت هندسه و میدان نبرد دانست و بیان کرد: امروز میدان نبرد پهنه انقلاب و جغرافیای ایران اسلامی است. به موقع و به اندازه عمل کردن لازمه دفاع از انقلاب اسلامی است.

سردار غیب‌پرور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی‌ها مثل علی مطهری دشمن نیستند اما در خط دشمن حرکت می‌کنند، گفت: آقای مطهری از کسانی حمایت می‌کند که تا مرفق دستشان به خیانت به انقلاب و مردم آلوده است و باید به خیرخواه بودن اظهارات وی شک کرد. میرحسین موسوی، کروبی و خاتمی تطهیر هم نمی‌شوند مگر اینکه در حضور مردم اظهار پشیمانی کنند.

وی با اشاره به حضور یکی از فتنه‌گران در روز 16 آذر در شیراز گفت: امروز دیگر شیراز، شیراز دوم خردادی‌ها نیست. در استان بنا را بر مدارا و وحدت گذاشته‌ایم و کسی از این روش سوء‌استفاده نکند، اما آنجایی که ببینیم فردی از خطوط قرمز عبور کرده، سربازان ولایت کوتاه نمی‌آیند و اقدامات انقلابی خود را انجام می‌دهند.

دستغیب، نماینده مردم شیراز: ۱۶ آذر یک فتنه‌گر با سخنانی سخیف کام نخبگان شهر شیراز را تلخ کرد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، احمدرضا دستغیب، نماینده مردم شیراز در مجلس در نطق میان‌دستور خود اظهار داشت: طرح لایحه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور طرح خوبی است که باید نمایندگان اهتمام جدی نسبت به این طرح داشته بااشند. تولیدکنندگان وضعیت اسف‌باری دارند. تحقق درآمد مالیاتی در دوران رکود که توسط برخی مدیران مطرح می‌شود چه معنایی دارد؟. بانک‌های ما بنک دار شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری همایش مبارزه با فساد در کشور افزود: ضرورتی ندارد برای مبارزه با فسار همایش برگزار شود چون برگزاری این همایش‌ها باعث فساد می‌شود.

دستغیب به حضور سلامت کشور اشاره کرد و ادامه داد: کارها در حوزه سلامت و درمان باید با هوشمندی صورت بگیرد. همه باید زیر پوشش درمان قرار بگیرند. درآمدها نباید به قشر خاصی مختص شود. سلامت جامعه بخش‌های مختلفی دارد ولی ما فقط به بخش درمان می‌پردازیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به برگزاری مراسم 16 آذر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: این روز، روز مقاومت دانشجویان در برابر استعمار غرب است. متأسفانه یکی از اصحاب فتنه با سخنانی سخیف خود شیرینی این روز را به کام نخبگان و دانشجویان این استان تلخ کرد. کسی که داعیه اصلاح‌طلبی دارد باید به اصلاح درون بپردازد و از ساختار شکنی و هتک حرمت بپرهیزد. اگر حرمت لباس پیامبر(ص) و روحانیت وی نبود آن فرد سالم به تهران برنمی‌گشت. عده‌ای فهم غلطی از اعتدال دارند که این قضیه باید اصلاح شود.

وی همچنین ضمن تذکر به مدیران دانشگاه علوم پزشکی شیراز بابت برگزاری این سخنرانی اظهار داشت: از دانشجویانی که در دو روز اخیر در مقابله با این سخنرانی تجمعات متعددی برگزار کرده‌اند حمایت می‌کنم و باید بگویم که جوانان انقلابی سومین شهر اهل‌بیت کشور همسو با جوانان انقلابی کل کشور"چشم من و امر ولی جان من و سید علی"را سرلوحه خود دارند.

جعفر قادری، نماینده مردم شیراز: مسئولین دعوت از عنصر فتنه در شیراز باید پاسخگو باشند

جعفر قادری در ادامه این گفتگو بیان کرد: برخی از گروه‌های مسئله‌دار جریان فتنه به زعم خود می‌خواهند خود را اثبات کنند، اما جریان دانشجویی و خانواده شهدا بیدار و آگاه هستند و به طور یقین این بی‌تدبیری‌ها و هتاکی‌ها را نمی‌پذیرند و اجازه نمی‌دهند برخی در فضای دانشگاه جولان دهند. جای تعجب است دولت به جای رسیدگی به مشکلات اساسی مردم، میدانی را برای برخی از عناصر مسئله‌دار در فضای دانشگاه "آن هم در روزی مقدس به اسم روز دانشجو" این چنین باز گذاشته است، این نهایت بی‌تدبیری دولت یازدهم است.

نماینده مردم شیراز در مجلس صحبت سخیف غفاری مبنی بر اینکه "فتنه 88 را اصولگرایان ایجاد کردند" را نوعی شوخی و مسخره دانست و اظهار کرد: این فرد تکلیف‌‌اش روشن است این جمله ادعای مسخره‌ای است که خودشان هم باور نمی‌کنند چه برسد به دیگران.

عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز خاطرنشان کرد: مسئولان استان باید مراقبت کنند و نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند، مجمع نمایندگان فارس نیز بیانیه‌ای در این راستا صادر می‌کند.

مجمع دانشجویی عدالتخواه شیراز اتفاقات روز دانشجو در این شهر را محکوم کرد

محمد کدیور در این گفتگو با بیان اینکه مجمع دانشجویی عدالتخواه شیراز اتفاقات "روز دانشجو" و سخنان هتاکانه فرد فتنه‌گر را محکوم می‌کند، گفت: غفاری سال‌ها پیش در امتحان فتنه و ولایت‌پذیری مردود شده است. وی بدون هیچ مانعی آمد، هرچه خواست گفت و رفت بدون اینکه کسی مانع وی شود. این فرد از همان دسته‌ای بود که روزی جمهوریت نظام را زیر سؤال بردند و به رأی مردم دهن‌کجی کرده و قانون را کنار زدند و از طرفی رأفت نظام در برابر این افراد، باعث پررویی آنها شده است، اینها بودند که شیرینی حضور 84 درصدی مردم را به زهر تبدیل کردند و حالا اینگونه حیات دوباره گرفته‌اند.

دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز بیان کرد: چگونه است که رئیس‌جمهور هنوز برای ادامه راه وزارت علوم مثل سابق تاکید دارد؟ چگونه است که در سطح کشور دیگر سخنرانی‌های افرادی چون شریعتمداری و همسر شهید علی‌محمدی و نبویان لغو شد اما این فرد معلوم‌الحال خیر، شاید به تازگی غفاری دلسوز نظام شده است.

کدیور با بیان اینکه واقعا چگونه مسئولان دو روز پیگیر بودند که به یک‌باره غفاری سر از تالار سینا و صدرا برآورده است، گفت: مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان مسئول اصلی این ماجرا چگونه از احوالات این فتنه‌گر خبر نداشت. ما جناب ایمانیه را فردی ولایی می‌دانیم ولی واقعا آیا غفاری فردی ناشناخته شده و گمنام بود؟

این فعال دانشجویی تصریح کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسئولان استانی که توانستند در یک ساعت قبل از همایش خط قرمز این مراسم را لغو کنند حالا چگونه است که از روزها قبل می‌دانستند قرار است چنین اتفاقی بیفتد و فقط در حال پیگیری بوده‌اند؟ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز باید پاسخگو باشد که چرا در دانشگاه تحت مدیریت وی که این برنامه مجوز گرفته و اجرا شده است. قطعا جواب وی در مورد این اتفاق شنیدنی است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز: فراهم کردن زمینه سخنرانی و تکرار زهرپراکنی‌های فتنه‌گران توجیهی ندارد

حامد پهلوانی در این گفتگو ضمن محکوم کردن اظهارات سخیف هادی غفاری گفت: محاکمه غفاری به دلیل توهین به خطوط قرمز و دانشجویان و پاسخگویی مسئولان برای اعطای مجوز سخنرانی این فعال فتنه حداقل مطالبه دانشجویان تجمع کننده مقابل استانداری فارس است. کارنامه سیاه هادی غفاری در فتنه 88 از مواردی از جمله توهین به مقامات و کشف ده‌ها قبضه اسلحه از مسجد وی در روزهای فتنه پر است. فراهم کردن زمینه سخنرانی و تکرار زهرپراکنی‌های چنین شخصی توسط مسئولان مطلقا توجیهی ندارد و لکه ننگی بر پیشانی مسئولین است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز با انتقاد نسبت به مهندسی جلسه و دستکاری در ترتیب افراد سوال‌کننده شفاهی از هادی غفاری، تصریح کرد: در جلسه‌ای که به نام جشن "روز دانشجو" برپا شده است به جای سخن گفتن از دانشجو، مانیفست اصلاح‌طلبان توسط غفاری تشریح می‌شود و بر طبق همین مانیفست، دانشجوی منتقد و مخالف به صراحت از طرف وی "گوسفند" نامیده می‌شود.

پهلوانی ضمن تقدیر از واکنش قاطعانه دانشجویان در تجمع مقابل استانداری فارس افزود: مسئولان استان فارس یقین داشته باشند که در صورت عدم پیگیری وعده‌های داده شده در محاکمه هادی غفاری، دانشجویان مقابل استانداری فارس باز می‌گردند و تحت هیچ شرایطی از مطالبات خود عقب نشینی نمی‌کنند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز: صدور مجوز حضور فتنه‌گران در شیراز لکه ننگی برای دولت است

عباس توانا در این گفتگو با بیان اینکه مسئولین استان با رضایت به حضور فتنه‌گرانی همچون غفاری‌ها، شیرینی روز دانشجو را به کام دانشجویان تلخ کردند، گفت: مجموعه استانداری فارس روندی را در شیراز شروع کرده‌اند که نه تنها زیبنده این شهر مقدس نیست بلکه نوعی توهین به قداست شهر است، صدور مجوز حضور فتنه‌گران در شهر شیراز لکه ننگی است که جبین دولت تدبیر و امید را در بر گرفته است. آقایان می‌نشینند و جلسه شورای تأمین می‌گیرند و نتیجه آن تأمین امنیت امثال غفاری در دانشگاه می‌شود.

این فعال دانشجویی گفت: فرماندار می‌گوید هیچکس موافق حضور غفاری نبوده، هیچ‌کس موافق نبوده اما تمام هماهنگی‌ها برای حضور وی تدارک دیده شده است. اشکال ما تنها به حضور غفاری نیست، ما شاهد بازگشت نگاه پادگانی و امنیتی به دانشگاه‌های استان هستیم، با برگزاری همایش "خط قرمز" که با حضور اکثریت جامعه بوده مخالفت می‌شود اما با حضور اقلیت فتنه‌گر و دشمنان نظام موافقت می‌شود.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با تأکید بر اینکه جنبش دانشجو نگذاشته و نخواهد گذاشت خواب آقایان در جمود دانشگاه تعبیر شد، افزود: روز دانشجو را آقایان به نفع منافع حزبی شان به کام دانشجویان تلخ کردند، عده‌ای را کتک زدند، حضرات مسئول دم بر نیاوردند و این است که سید شهیدان اهل قلم گفت "حزب‌اللهی‌ها از همه مظلوم‌تر هستند". ننگ بر مسئولی که نسبت به ضرب و جرح یک دانشجو سکوت کند و اُف بر آنهایی که با دعوت از فتنه‌گران، به مقابله با آرمانهای امام خمینی رفته‌اند، ادامه این وضع در استان، خارج از صبر اکثریت دانشگاه است و آقای استاندار باید سریعا پاسخگو باشند. جنبش دانشجویی به هیچ وجه در شکستن خطوط قرمز سکوت را جایز نمی‌شمارد بلکه خیانت می‌داند و با دست‌اندرکاران برگزاری اینگونه جلسات به شدت برخورد کرده و خواهد کرد.

تشکل‌های دانشجویی شیراز در اعتراض به اتفاقات "روز دانشجو" بیانیه‌ای صادر کردند

متن این بیانیه بدین شرح است:

" ... اینها از اصلاح دانشگاه می‌ترسند. اینها می‌ترسند که در دانشگاه یک آدمی پیدا بشود که یک وقت مشت بزند به دهانشان... شما جدیت کنید که این اشخاصی که حالا افتاده‌اند توی دانشگاه‌ها و دارند فساد می‌کنند، خودتان بیرونشان کنید. نیایید شکایت کنید که در دانشگاه یک کسی آمده و دارد حرف می‌زند. خوب، برو مقابلش بایست. بگو آقا تو چه می‌گویی؟ تو برای ملت دلت می‌سوزد؟" امام روح الله در روزهایی که عناصر فتنه و گروه‌های مسئله‌دار با تمام توان، توپخانه خود را به سمت دانشگاه گرفته‌اند؛ ما فرزندان روح‌الله، کمربند‌های خود را برای مبارزه تا صدور انقلاب و رساندن پرچم به دست صاحب اصلیش محکم کرده‌ایم و در این راه از خاروخس‌های بیابان هراسی نداریم.

هتاکی‌هایی که در روز دانشجو توسط یک عنصر مزدور و فتنه‌گر در سالن صدرا و سینای دانشگاه علوم پزشکی شیراز، باعث شد تا دانشجویان انقلابی، خواب را بر خود حرام کرده و اقدام به تحصن، مقابل استانداری فارس کنند؛ تحصنی که شروع یک حرکت بزرگ دانشجویی علیه، عناصر فساد و فتنه، لیبرال‌ها و لاشخوران اسلام آمریکایی است.

اینها از جفای روزگار است که جریان دانشجویی شیراز، باید به اظهارات سخیف فتنه‌گری با سابقه سیاه، احتکار و اغتشاش پاسخ دهد. فتنه‌گر مورد اشاره در بخش‌هایی از سخنان خود با تاختن به نظام مظلوم اسلامی آن را ارباب و رعیتی می‌نامد. اما مشخص نمی‌کند که ارباب او کیست جز آمریکا و اسلام آمریکایی؟! این سرمایه اسرائیل در ایران، با فراموشی عمدی و یا آلزایمر می‌گوید: "فتنه 88 را اصولگرایان ایجاد کردند"

کیست که صدای نه غزه نه لبنان آقایان را نشنیده باشد؟! کیست که آتش زدن مسجد لولاگر را ندیده باشد؟! کیست که آتش زدن بیرق عباس را از خاطر برده باشد؟! کیست که صدای آقایان را از زبان منحوس دشمنان انقلاب به خصوص شبکه بهایی بی بی سی و ذوق‌زدگی مصاحبه اختصاصی آقایان با صدای آمریکا، صدای کشوری که از هواپیمای مسافربری تا دانشمندان هسته‌ای، هدف مزدورانش است را نشنیده باشد؟! و براستی کیست که صدای طوفان به خروش آمده از سر غیرت مردم ایران را نشنیده باشد؟!

براستی جز این است که آقایان کر و کورند؟!

آقایان از کدام علی و کدام دین می‌گویند؟! گویا اینها تاریخ دین را چپکی فهمیدند...

اگر امثال این آقایان در زمان علی(ع) بودند؛ نعوذبالله، قطعا علی را تکفیر می‌کردند و در آن روز که 10 ضربه شمشیر تا پیروزی راه بود؛ فریاد لاحکم الا لله سر داده و دموکراسی، دموکراسی راه می‌انداختند.

حوادث شب 16 آذر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز باعث شد دم خروس آقایان بیرون زده و حرف‌های سیاه‌دلان و دلدادگان اسلام آمریکایی که چون کینه بدر و احد، بر دلشان سنگینی می‌کرد؛ بر حلقوم کثیفشان جاری شود.

حاشا به غیرت جریان دانشجویی اگر این زبان‌های دراز را نچیند. شرم به جریان دانشجویی اگر آقایان را سر جایشان ننشاند. ننگ به جریان دانشجویی اگر عوامل فتنه و باعث و بانی این حرکت شنیع را از استان بیرون نیندازد. نفرین بر جریان دانشجویی اگر مقصرین این حادثه را در پیشگاه ملت استیضاح نکند.

فرزندان انقلابی امام روح الله با یک عزم 57ی کمر به کور کردن چشم فتنه در استان 15 هزار شهیدی فارس بسته‌اند و تا رسیدن به خواسته‌های مشروع خود، از پای نخواهند نشست.

ما با آقایان مسئول چه سیاسی چه امنیتی، اتمام حجت می‌کنیم و از آنان سوال می‌کنیم که آیا نمی‌دانستید که دست‌های این مزدور، به فتنه 88 آلوده است؟! اگر نمی‌دانستید که وامصیبتا؟؟!! و اگر می‌دانستید و او را به صحن دانشگاه آوردید؛ گمان این وجود دارد که به دنبال دمیدن به تابوت فتنه و یا ایجاد فتنه جدیدی هستید؛ ما براساس این ظن به فساد، فریاد خواهیم زد. همه بدانند که این استان، جایی برای حضور عناصر فتنه‌گر نیست. قصور در برنامه شب گذشته از جانب هرکسی چه نهاد های امنیتی چه استاندار و... باشد؛ پذیرفتنی نیست. آقایان باید از مردم شهید پرور شیراز عذرخواهی کنند. ما از نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شیراز می‌خواهیم، پژواک فریاد دانشجویان در تریبون نماز جمعه، شنیده شود. و از نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که به وظیفه انقلابی خود عمل کنند.

آقایانِ مسئول، ما بعد از این بیانیه نمی‌دهیم. ما به بند میم وصیت نامه امام روح الله عمل خواهیم کرد.

مسئول سیاسی جمعیت رهپویان فارس: مسئولان سیاسی و نظارتی فارس نسبت به سوء‌استفاده از فضای دانشگاه‌ها هوشیار باشند

ابراهیم کمالی در این گفتگو با بیان اینکه جنبش دانشجویی سمبل استکبارستیزی بوده و همچنان استکبارستیز است، گفت: متأسفانه شاهد بودیم که روز 16 آذر کسانی که خود عمله استکبار بودند و رسما علیه نظام جمهوری اسلامی اقدام کرده‌اند در روز دانشجو از جنبش دانشجویی سخن گفته‌اند.

وی با اشاره به حرکت خودجوش دانشجویان ارزشی پس از آن در شیراز در مقابل استانداری فارس، خاطرنشان کرد: برخی افراد در استان قصد دارند که با برگزاری این جلسات چهره سیاسی این افراد را تطهیر کنند حال آنکه بدنه ارزشی اجازه نمی‌دهد و نخواهد گذاشت دوران سیاه اصلاحات تکرار شود.

مسئول سیاسی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی فارس با اعلام حمایت قاطع از حرکت دانشجویان ارزشی دانشگاه‌های شیراز و هشدار نسبت به تکرار سوءاستفاده‌هایی که دانشگاه از حضور جریانات سیاسی در دوران اصلاحات در خاطر دارد، تصریح کرد: مسئولان سیاسی و نظارتی استان نسبت به سوء استفاده از فضای دانشگاه‌ها هوشیار باشند تا کسی جرأت سوء استفاده از فضای سیاسی استان را نداشته باشد.

ارسال نظر: