امیر پوردستان: اگر دشمن حماقت کند با پاسخ کوبنده و ویرانگر قوای مسلح نظام مواجه خواهد شد

کدخبر: 958550

فرمانده نیروی زمینی ارتش در یادواره ۲۰۰ تن از شهدای ارتش در کازرون افزود: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و پایداری ملت مقابل توطئه‌های رنگارنگ استکبار جهانی است

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان شامگاه چهارشنبه در یادواره 200 تن از شهدای ارتش در کازرون با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز آمریکا ودولت های استکباری به خاطر مزیت ها و منافع از دست رفته شان از ژاندارم منطقه بودن ایران گرفته تا منابع نفتی کشورمان ، مدام علیه ملت ایران توطئه می کنند.

وی گفت : دشمن با راه اندازی ترورهای کور و هوشمند، غائله لشکرکشی به کردستان ،جنگ تحمیلی هشت ساله و ده ها توطئه بزرگ و کوچک دیگر در اطراف مرزهای جمهوری اسلامی چون اشغال افغانستان و عراق برای از بین بردن نظام اسلامی تلاش کرده است.

امیر پوردستان ادامه داد: اما به فضل پروردگار و با برخوداری از رهبری هوشمند و نیروهای مسلح پا دررکاب از ارتش گرفته تا بسیج و سپاه و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی تاکنون این خواب آنان تعبیر نشده و ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار گرفته است.

وی گفت : دشمن وقتی نتوانست با نیروهای نظامی مقابله کند مسیر خودش را عوض کرده و با راه اندازی گروهای تکفیری چون داعش تلاش کرد که در راستای ضربه زدن به اقتدار ایران اسلامی و تامین امنیت اسرائیل چهره زشتی را از اسلام به دنیا معرفی کند که باز هم تاکنون ناکام مانده است .

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این مطلب که دشمن غافل از این است که عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل خون پاک شهداست، اظهار کرد : اگر دشمن حماقت نماید و طمعی به ایران اسلامی داشته باشد بی تردید با پاسخ کوبنده و ویرانگر قوای مسلح نظام اسلامی و مردمی ایران مواجه خواهد شد.

در خاتمه از کتاب یادواره شهدای ارتش و نرم افزار جامع شهدا رونمایی و با لوح تقدیر و هدایایی از خانواده های شهدای ارتش در کازرون تجلیل شد.

ارسال نظر: