شهاب اسفندیاری "جهانشهری‌ها" را به آنتن سیمای فرانسوی شبکه سحر داد

کدخبر: 959123

مجموعه مستند "جهانشهری‌ها" ساخته شهاب اسفندیاری که به معرفی مسلمانان چند ملیتی می‌پردازد در شبکه سحر همزمان با افزایش ساعات پخش سیمای فرانسوی دوبله شده و روی آنتن رفته است

به گزارش «نسیم»، مجموعه مستند "جهانشهری ها" به کارگردانی شهاب اسفندیاری و تهیه کنندگی میثم حلاجان به معرفی مسلمانان چند ملیتی و فراملیتی می پردازد که هویت های فرهنگی و ملی متکثر و گاه ترکیبی دارند و در نقاط مختلف جهان زندگی کرده اند، اما همچنان هویت اسلامی بارزی داشته و در جامعه پیرامون خود، مسلمانان فعالی هستند. این مستند به مدیریت دوبلاژ کبری ملیحی برای پخش از سیمای فرانسوی این شبکه زبانگردانی شده است.

فریده مشتاقی ترجمه متون " جهانشهری ها " را برعهده داشته و آناهید همپارتیان ویراستار متون ترجمه شده این مستند بوده است. جلیل مقدادی، زهرا اسدزاده و امیرحسین برهانی گویندگانی هستند که این مجموعه مستند را به فرانسوی دوبله نموده اند. مژگان طالیان تدوین دوبله این مستند را برعهده داشته و سید محسن موسوی صدابرداری دوبله " جهانشهری ها " را انجام داده است.

این مجموعه مستند محصول شبکه سه سیما است و به معرفی جنبه های الهام بخش اجتماعی در دین مبین اسلام و تقوا و پرهیزگاری به عنوان تنها راه رستگاری حقیقی می پردازد که در 14 قسمت 30 دقیقه ای دوبله شده و هر روز ساعت 2:39 بامداد به وقت تهران پخش می شود.

ارسال نظر: