پای "هلمز، پوآرو و خانم مارپل" به جشنواره فیلم فجر باز شد

کدخبر: 959316

نادر مقدس فیلمبرداری مجدد سکانس‌های سه شخصیت فیلم سینمایی "پرونده‌ای برای سارا" یعنی شرلوک هلمز، هرکول پوآرو و خانم مارپل را به پایان رساند تا آماده حضور در جشنواره فجر امسال شود

به گزارش «نسیم»، فیلمبرداری مجدد سکانس‌های سه شخصیت فیلم «پرونده‌ای برای سارا» یعنی شرلوک هلمز، هرکول پوآرو و خانم مارپل به پایان رسید.

سارا در پرونده‌ای که درگیر آن است پوآرو را به واکنش وا می‌دارد و با توصیه های وی می تواند یکی از کلیدی ترین گره های ماجرا را باز کند...

این داستان بخشی از سکانس های فیلم است که برای ارتقای اثر، مجددا فیلمبرداری شد و حالا با پایان فیلمبرداری آخرین سکانس ها احمد مرادپور (تدوینگر فیلم) از این سکانس ها در تدوین استفاده می کند.

این 6 سکانس در 2 جلسه شب تا صبح مجددا فیلمبرداری شد.

فیلم «پرونده‌ای برای سارا» این روزها برای حضور در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر مهیا می‌شود.

داستان این فیلم که توسط اکبر نبوی به نگارش درآمده درباره دختر نوجوانی به نام سارا است که علاقه زیادی به وکالت دارد وی در این فیلم درگیر پرونده ای می شود که به علت نبود شواهد کافی پدرش وکالت آن را قبول نمی کند بنابراین خود سارا وارد ماجرا شده و با اتفاقاتی روبه رو می شود.

شاهرخ فروتنیان، اردلان شجاع کاوه، آزیتا لاچینی، پریا مردانیان و آرمیتا مرادی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از نویسنده: اکبر نبوی، مدیر فیلمبرداری: امیر موسوی، صدابرداری: بهروز معاونیان و مسعود شاهوردی، تدوین و مشاور فیلمنامه: احمد مرادپور، آهنگساز: آریا عظیمی نژاد، مدیر جلوه های ویژه بصری: امیررضا معتمدی، طراح چهره پردازی محسن بابایی، مدیر تولید: امیر مقدس، عکاس: مهسا طیب طاهر، سرمایه گذاران: بنیاد فارابی و سازمان تبلیغات اسلامی.

ارسال نظر: