فرمانده تیپ ۶۵ نوهد: نیروهای ویژه ارتش آماده عملیات در هر مکانی هستند

کدخبر: 962690

امیر نعمتی پس از انجام عملیات فرود نیروی ویژه در منطقه رزمایش محمد رسول الله (ص) گفت: این توان را داریم که انواع نفوذها را از راه هوا، دریا و خشکی عملیاتی کنیم

به گزارش «نسیم»، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرتیپ دوم نوذر نعمتی فرمانده تیپ 65 نوهد نیروی زمینی ارتش پس از انجام عملیات فرود نیروی ویژه در منطقه رزمایش محمد رسول الله (ص) گفت: کارکنان تیپ 65 نوهد، دوره‌های ویژه را طی کرده و با تمام تجهیزات می توانند در هر منطقه که لازم باشد، حضور پیدا کنند .

وی افزود: تیپ 65 نوهد با توجه به نیروهایی که دارد می تواند نیازهای عملیاتی ایران را در هر محلی برآورده کند و ما این توان را داریم که انواع نفوذها را از راه هوا، دریا و خشکی عملیاتی کنیم .

امیر سرتیپ دوم نعمتی توضیح داد: نیروهای نوهد در عملیات ها در پشت خط دشمن نفوذ کرده و ضربات سنگینی را به آنها وارد می کنند. همچنین می توانند عملیات ها آزادی گروگان و مبارزه با اقدامات تروریستی را اجرا کنند .

نیروهای ویژه تیپ 65 نوهد صبح امروز و در نخستین روز از رزمایش ارتش توسط هواپیمای ترابری سی 130 در منطقه رزمایش فرود آمده و دست به عملیات زدند

ارسال نظر: