امیر"حیدری": ۲۷ تاکتیک جدید در رزمایش محمد رسول الله اجرا می‌شود

کدخبر: 962856

جانشین فرمانده نیروی زمینی اظهار داشت: داورانی در این رزمایش حضور دارند که به بررسی عملکردها ، تاکتیک‌ها و سلاح‌های جدید می‌پردازند تا نقاط ضعف و قوت آنها را بررسی کنند

به گزارش «نسیم» به نقل از قرارگاه فرهنگی رسانه ای ارتش از منطقه رزمایش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، جانشین فرمانده نیروی زمینی گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش محمد رسول الله ( ص) از تاکتیک ها و سلاح های جدید خود استفاده می کند. جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: 27 تاکتیک جدید در رزمایش محمد رسول الله (ص) توسط 27 رسته نیروی زمینی ارتش اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: 27 رسته تخصصی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این رزمایش حضور دارند و عملیات انجام می دهند.

او افزود: ما در این رزمایش از انواع سلاح ها همچون تیربار اخگر و تک تیرانداز شاهر، انواع منحنی زن ها ، موشک ها، بالگرد ها، توپ ها و تانک های خود استفاده می کنیم.

امیر سرتیپ حیدری یادآور شد : یکان های ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این رزمایش حضوری فعال دارند.

وی به استفاده از 27 تاکتیک جدید در این رزمایش اشاره کرد و گفت : داورانی در این رزمایش حضور دارند که به بررسی عملکردها ، تاکتیک ها و سلاح های جدید می پردازند تا نقاط ضعف و قوت آنها را بررسی کنند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت : داوران حاضر در این رزمایش پیشکسوتان و افسران جوان هستند که به ارزیابی عملکردها می پردازند

ارسال نظر: