تشکری: به خاطر بیماری‌ام بینایی یک چشمم را از دست دادم

کدخبر: 964885

نویسنده کتاب "مفتون و فیروزه" در گفتگو با «نسیم» گفت: بیماری ام اس، پایان ندارد و در حال حاضر نیز تنها با قلمم زنده‌ام و زندگی می‌کنم/ استقبال از کتاب "مفتون و فیروزه" زیاد بوده است

سعید تشکری در گفتگو با خبرنگار «نسیم»، درباره کتاب "مفتون و فیروزه" گفت: با توجه به فضای سنگینی که بر فضای کتاب در کشور حاکم است، ولی از نقدها و پرونده هایی که درباره این کتاب در نشریه های معتبر باز شده است، می توان متوجه شد که استقبال خوبی از این کتاب صورت گرفته است.

وی ادامه داد: کتاب "آداب شیدایی" در حال ویرایش نهایی قرار دارد و قطعا تا آخر سال از سوی انتشارات نیستان منتشر خواهد شد؛ همچنین کتاب "غریب غریب" تا 2 ماه آینده از سوی انتشارات آستان قدس رضوی منتشر می شود.

این نویسنده کشورمان با اشاره به وضعیت بیماری اش اظهار داشت: حال مناسبی ندارم؛ چرا که یک سمت بدنم از کار افتاده و یک بینایی یک چشمم را نیز از دست داده ام.

تشکری با بیان اینکه بیماری ام اس، بیماری نیست که پایان داشته باشد، خاطر نشان کرد: در حال حاضر تنها با قلمم زنده ام و زندگی می کنم چرا که از لحاظ جسمی با مشکلاتی مواجه ام؛ البته در حال حاضر تحت درمان قرار دارم.

گفتنی است، این نویسنده کشورمان در هشت ماه گذشته به علت عوارض ناشی از بیماری «ام اس» قدرت تکلم خود را از دست داده بود که پس از طی سه ماه درمان سخت لیزرتراپی و دو عمل جراحی و سپری کردن دوران ایزوله در بیمارستانی در تهران توانست قدرت تکلم خود را به دست آورد.

ارسال نظر: