استاندار اردبیل از طرح‌های عمرانی شهرستان کوثر و خلخال بازدید کرد

کدخبر: 965785

مدیرعامل آبفای اردبیل: امسال دو میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه‌خانه شهر کیوی اختصاص یافته است/ مدیرکل راه‌ و شهرسازی اردبیل: شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی کوثر اعتبار لازم است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، در ادامه بازدیدهای استاندار اردبیل از پروژه‌های عمرانی شهرستان کوثر و خلخال وی از طرح‌های بیمارستان 32 تختخوابی کوثر، تصفیه‌خانه کیوی، کارخانه تولید مصالح سبک در خلخال و همچنین واحدهای خدماتی کنارجاده‌ای این شهرستان‌ها بازدید کرد.

استاندار اردبیل از تصفیه‌خانه شهر کیوی بازدید کرد

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: برای تکمیل این پروژه شش میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که سال آینده بهره‌برداری می‌رسد.

عبدالحسین حسن‌زاده در بازدید از پروژه‌های شهرستان کوثر و کیوی در رابطه با عملیات تکمیل تصفیه‌خانه سد کیوی گفت: حدود دو ماه است برای این پروژه معارض پیدا شده که مشکلاتی را ایجاد شده است. دو میلیارد و 900 میلیون تومان برای این پروژه اعتبار هزینه شده است که برای تکمیل آن حدود شش میلیارد تومان اعتبار لازم است. امسال نیز حدود دو میلیارد تومان برای طرح اختصاص یافت که امیدواریم طرح در سال 94 به بهره‌برداری برسد. استاندار اردبیل در ادامه این بازدید بر رفع مشکل فاضلاب شهری کیوی تأکید کرد.

استاندار اردبیل از بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان کوثر بازدید کرد

علی حیدری، مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل در این بازدید گفت: شش میلیارد و 500 میلیون تومان برای تکمیل این بیمارستان اعتبار لازم است تا به بهره‌برداری برسد که حدود سه میلیارد تومان جذب شده و یک میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای آن اختصاص یافته است. دو میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان اعتبار لازم است.

وی همچنین درباره عملیارت تکمیل ساختمان دولت شهرستان کوثر گفت: 300 میلیون تومان اعتبار امسال برای این پروژه اختصاص یافته است. بیشترین تعداد آسفالت ریزی در جاده‌های استان اردبیل در خلخال انجام گرفته است.

استاندار اردبیل از کارخانه تولید مصالح سبک در خلخال بازدید کرد

سرمایه‌گذار خصوصی این پروژه گفت: زیرساخت‌ها برای احداث این کارخانه آماده شده است و کارخانه مصالح ساختمانی در 7.1 هکتار احداث می‌شود، زیرساخت‌ها آماده شده که در مرحله اول 10 میلیارد توامان برای این پروژه اعتبار در نظر گرفته شده و حدود 100 نفر در مرحله اول در این کارگاه دارای اشتغال می‌شوند. امیدواریم این طرح دوساله به بهره‌برداری برسد و در مراحل بعدی نیز تعداد افراد شاغل به 250 نفر خواهد رسید.

ارسال نظر: