مهلت ثبت نام آزمون ارشد دانشگاه آزاد تمدید شد

کدخبر: 966640

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: این مهلت تا ۲۰ دی ماه تمدید شده است/ هر داوطلب می‌‌تواند ۱۰۰ رشته محل را از یک مجموعه امتحانی انتخاب کند

به گزارش «نسیم»، مجتبی علوی فاضل اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا روز شنبه 20 دی ماه تمدید شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی گفت: هر داوطلب می‌تواند بدون درنظر گرفتن رشته فارغ التحصیلی خود در مقطع کارشناسی، در هر رشته ای می تواند ثبت نام کند اما داوطلبان گروه علوم پزشکی ملزم به رعایت شرط تجانس رشته هستند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: دانشجویان دوره کارشناسی ارشد پیوسته معماری که حداقل 140 واحد درسی را در رشته معماری گذرانده باشند می توانند در صورت قبولی در آزمون ارشد ناپیوسته در رشته های طراحی، برنامه ریزی شهری و منطقه ای یا طراحی شهری و یا مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی تحصیل خود را ادامه دهند.

علوی فاضل درخصوص تعداد رشته های انتخابی گفت: هر داوطلب می تواند 100 رشته محل را از یک مجموعه امتحانی انتخاب کند.

وی گفت: درصورتی که هر داوطلبی با سوال یا ابهامی مواجه شد می تواند با مراجعه به سایت www.azmoon.org و ورود به قسمت پرسش و پاسخ سوال خود را مطرح تا کارشناسان در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.

ارسال نظر: