فرج‌الله سلحشور "یوسف پیامبر" خود را تقدیم صادق آهنگران کرد

کدخبر: 967137

در پی موج راه افتاده در بین اصحاب فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی برای تقدیر از صادق آهنگران، "فرج الله سلحشور" نیز به جمع تقدیرکنندگان از وی پیوست و اثر خود را به او اهدا کرد

به گزارش «نسیم»، فرج الله سلحشور، این کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون در یادداشتی که به عمارفیلم ارسال شده است، سریال و کتاب یوسف پیامبر خود را به حاج صادق آهنگران اهدا کرد. متن تقدیمی وی از این قرار است:

هوالعزیز

برادرم حاج صادق آهنگران عزیز ارجمند؛ شهادت می دهم که همه عمر شما صرف خدمت به انقلاب و اسلام شده، بر آن همه ایثار و فداکاری ارج می نهم و سریال قرآنی یوسف پیامبر و کتاب آن را که حاصل سال ها عمر حقیر است تقدیم حضور گرامی تان می کنم امید که مفید فایده افتد.

فرج الله سلحشور

گفتنی است پیش از این هشت نفر دیگر از فعالان و هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب شامل آقایان سید ناصر حسینی پور، محمدحسین نیرومند، علی محمد مودب، محمدمهدی سیار، بهزاد پروین قدس، نعمت اله سعیدی، ابراهیم فیاض و اسفندیار قره باغی نیز برخی از آثارشان را تقدیم کرده بودند.

تقدیر از حاج صادق آهنگران طی مراسمی در اختتامیه جشنواره فیلم عمار که در تاریخ 19 دی ماه از ساعت 18:30 در سینما فلسطین برگزار می شود، صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر: