سرپرست مخابرات کرمانشاه: واگذاری تلفن ثابت در اکثر نقاط استان به‌روز است

کدخبر: 968632

محمدی افزود: بیش از ۲۱۰۰ روستای استان دارای تلفن خانگی و ۳۲۸ روستا هم دارای خط ارتباطی هستند/ نصب و راه‌اندازی ۳G در شهر کرمانشاه به اتمام رسیده و گسترش آن به سایر شهرها در دستور کار است

محمدابراهیم محمدی در گفتگو با «نسیم» با بیان اینکه واگذاری تلفن ثابت در اکثر نقاط استان به‌روز است، عنوان کرد: در بعضی نقاط استان هم که واگذاری‌ها ناشی از ساخت و ساز است، محدودیت وجود دارد که شرکت مخابرات در حال بررسی برای توسعه شبکه ارتباطی است . لذا متقاضیان باید برای اخذ تلفن ثبت‌نام اولیه را به عمل آورده و پس از یررسی امکانات فنی توسط کارشناسان این شرکت، در صورت وجود امکانات به متقاضی ابلاغ می‌شود که نسبت به واریز ودیعه و تکمیل پرونده اقدام نماید.

وی درباره وضعیت نسل سوم اینترنت همراه در استان و محدوده پوشش آن هم گفت: نصب و راه‌اندازی نسل سوم تلفن همراه( 3G ) در شهر کرمانشاه به اتمام رسیده است؛ جزء برخی نقاط که ناشی از عدم همکاری در نصب تجهیزات و BTS است که آن هم از طریق مسئولین ارشد استان در استانداری در حال پیگیری است . همچنین محدوده پوشش 3G فعلا محدود به شهر کرمانشاه است و به مرور زمان تمام شهرهای استان را پوشش خواهد داد .

ارسال نظر: