هیات انتخاب اولین دوره "جایزه ققنوس"  معرفی شدند

کدخبر: 968926

هیات انتخاب این جایزه هنری متشکل از علی معلم، حسین مهدویان، فرشاد فرشته‌حکمت، ستار اورکی و علی اوجی است/ این جایزه ۲۸ دی در تالار وحدت برگزار می‌شود

به گزارش «نسیم»، هیات انتخاب این جایزه هنری متشکل از علی معلم(فیلمساز و مدیر مسئول دنیای تصویر)، حسین مهدویان(مستندساز)، فرشاد فرشته حکمت (کارگردان و مدرس سینما)، ستار اورکی( آهنگساز) و علی اوجی( تهیه کننده موسیقی )مرحله اول ارزیابی و انتخاب آثار رسیده به جشنواره را آغاز کرد. جلال مشفق دبیر این جشنواره درباره ترکیب هیات انتخاب گفت:«بنا به نیاز موضوع آثار رسیده ما از متخصصین حوزه های سینما، موسیقی و رسانه دعوت کردیم که آثار رسیده را انتخاب کنند. هیات انتخاب کار خودش را از 19 دی ماه شروع کرد و بنا به دقت و سختگیری هیات داوران تا یکشنبه کار بررسی آثار را به پایان می¬رسانند و آثار منتخب را به هیات داوران می سپارند.»
این جایزه که قرار است برای اولین بار آثار نماهنگ با موضوعات مرتبط با دفاع مقدس ، صلح جهانی، ارزشهای متعالی انسان را در یک رقابت هنری مورد ارزیابی قرار دهد، با استقبال بی سابقه هنرمندان و تولیدکنندگان این حوزه روبرو شده است به طوری که برای اولین دوره از 140 اثر به دبیرخانه ارائه شد.
در این جشنواره مجموعه گسترده ای از نماهنگ در موضوعات عرفان و معنویت، مسائل اجتماعی، عاشقانه های اصیل و ... حضور دارند. اولین دوره جایزه ققنوس با دبیری جلال مشفق 28 دی ماه در تالار وحدت برگزار می شود.
ارسال نظر: