شهردار اردبیل: هشت پل عابرپیاده در مرحله آماده‌سازی هستند

کدخبر: 971388

صدیف بدری در جلسه شورای شهر گفت: امسال احداث هشت پل عابرپیاده در سطح شهر اردبیل قطعی شده و در مرحله تکمیل هستند/ احداث چهار پل دیگر در سطح شهر احساس می‌شود

به گزارش خبرنگار «نسیم»، صدیف بدری، شهردار اردبیل شب گذشته در شصت و ششمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل گفت: یک میلیارد و 200 میلیون تومان در سال 93 از محل جرایم راهنمایی و رانندگی به شهرداری اردبیل جهت احداث پل عابر پیاده تعلق گرفت که به دلیل کمبود وقت برای احداث پل‌ها، تمامی هزینه‌ها صرف خریداری مصالح مورد نیاز پل عابر پیاده شد که هم‌اکنون مصالح احداث 18 پل عابر پیاده در شهرداری اردبیل موجود است.

وی گفت: امسال احداث هشت پل عابر پیاده در سطح شهر اردبیل قطعی شده و در مرحله تکمیل است و علاوه بر این نیز احداث چهار پل دیگر در سطح شهر احساس می‌شود که مکان این پل‌ها، سه راه نیروگاه، روبروی بیمارستان قائم، ورودی شهرک نادری و نیایش و میدان وحدت اردبیل اردبیل خواهد بود.

در ابتدای این جلسه‌، ذکی‌اله خوشبخت، رئیس شورای شهر اردبیل گفت: 29 دی‌ماه روز هوای پاک است که این روز را بر همه تلاشگران محیط زیست تبریک می‌گوییم و امیدواریم همه در پاک نگه‌داشتن هوای جامعه خود کوشا باشیم. باید در برنامه‌های توسعه شهری جلوگیری از آلودگی هوا مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال نظر: