روح‌الله حجازی "مرگ ماهی" را آماده کرد؛ معززی‌نیا اولین تماشاگر فیلم شد

کدخبر: 972296

سیدروح‌الله حجازی و گروه تولید "مرگ ماهی"، با ابراز خرسندی از اینکه حسین معززی‌نیا نخستین تماشاگر این فیلم سینمایی شده، برای این منتقد سینمای ایران آرزوی سلامتی کردند

به گزارش «نسیم»، حسین معززی‌نیا به عنوان نخستین تماشاگر «مرگ ماهی»، به دیدن فیلم جدید سیدروح‌الله حجازی در استودیو «روشنا» نشست.

چند روز قبل و پس از آنکه مراحل تصحیح رنگ و صداگذاری و موسیقی «مرگ ماهی» به پایان خود نزدیک می‌شد، حسین معززی‌نیا به دعوت سیدروح‌الله حجازی و به عنوان مهمان ویژه، به تماشای این فیلم نشست.

در این نمایش که استاد محمود کلاری و هایده صفی‌یاری نیز حضور داشتند، حاضران پس از مشاهده فیلم، با سیدروح‌الله حجازی به گفت‌وگو نشستند و مسائل مختلفی پیرامون داستان فیلم، کارگردانی، بازی‌های درخشان و مخصوصا قاب‌بندی‌ و رنگ‌بندی تصاویر توسط محمود کلاری مطرح شد.

سیدروح‌الله حجازی و گروه تولید «مرگ ماهی»، با ابراز خرسندی بسیار زیاد از اینکه حسین معززی‌نیا نخستین تماشاگر این فیلم سینمایی شده است، برای این منتقد سینمای ایران آرزوی سلامتی می‌کند و امیدوار است که مانند سال‌های قبل، وی حضوری فعال و دلگرم کننده در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر داشته باشد.

بر اساس این گزارش، در «مرگ ماهی» نیکی کریمی، علی مصفا، طناز طباطبایی، ریما رامین‏فر، بابک کریمی، بهرنگ علوی، حسام محمودی، مرواریدکاشیان، با هنرمندی پانته‌آ بهرام، بابک حمیدیان، رابعه مدنی و سحر دولتشاهی و بازیگران خردسال کیمیا مرادیان، ملیکا پارسا و حسام رحیمی‌منش ایفای نقش کرده‌اند.

همچنین در خلاصه داستان فیلم سینمایی «مرگ ماهی» آمده است: «همیشه فکر می‌کردم ماهی‌ها موقع مردن، وقتی لب می‌زنن، یه چیزی می‌خوان بگن که من اونو نمی‌شنوم...»

ارسال نظر: