دوازدهــمـیـن دوسـالانه آثــار طراحان گرافیک قـم برگزار می‌شود

کدخبر: 973027

افتتاحیه این دو سالانه در تاریخ ٢٥ بهمن‌‌ماه هم‌زمان در نگارستان اشراق، نگارخانه‌ حوزه‌ هنری و نگارخانه‌ شهید آوینی شهر قم برگزار می‌‌شود و تا ١٠ اسفند‌‌ماه دایر است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، فریدالدین ملایی در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: گروه طراحان گرافیک انجمن هنرهای تجسمی قم، تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و با همکاری حوزه هنری، سازمان فرهنگی- هنری شهرداری قم و نگارستان اشراق "دوازدهمین دوسالانه آثار طراحان گرافیک استان قم" را برگزار می‌کند.

وی هدف از برگزاری این دوسالانه را ارتقاى مبحث طراحی گرافیک، بالا بردن فرهنگ بصری جامعه و تبادل دانش و تجربیات حرفه‌ای عنوان کرد و در خصوص بخش های مختلف آن گفت: دوازدهــمـیـن دوسـالانه، دارای دو بخش اصلی و موضوعی است که بخش اصلی شامل: پوستر، نشانه و نشانه نوشته، جلد و صفحه‌آرایی، هویت بصری و بسـته‌بندی می‌باشد. بخش موضوعی دوسالانه نیز شامل حروف‌نگاری و تصویرسازی در قالب پوستر با موضوع حضرت صدیقه طاهره (س) خواهد بود.

دبیر دوازدهــمـیـن دوسـالانه آثــار طراحان گرافیک استان قـم داوران این دو بخش آقایان مسعود نجابتى، کوروش پارسانژاد، سیدمحمد على سید ابراهیمى، سید حسن موسى زاده و علیرضا قره گوزلو مى باشند و آخرین مهلت دریافت آثار را ١٤ بهمن سال جاری است.

گفتنى است: علاقه مندان براى شرکت در این دوسالانه، می توانند آثار خود را به دبیرخانه‌ى این نمایشگاه به نشانی: قم، خیابان دورشهر، بین کوچه ١٠ و ١٢، انجمن هنرهای تجسمی، ارسال نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم‌ها و مقررات شرکت در نمایشگاه ، به وب‌سایت گروه طراحان گرافیک استان قم به نشانی www.gdaq.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ٣٧٨٣٦٨٤٩ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر: