رئیس جمعیت هلال احمر ایران و رئیس صلیب سرخ ایتالیا دیدار کردند

کدخبر: 974323

ضیایی: ایتالیا تجربیات خوبی در حوزه امداد و نجات دریایی دارد که می‌توانیم از آن استفاده کنیم/ فرانچسکو روکا: ایران و ایتالیا علاوه بر اشتراکات فرهنگی در سوانح نیز دارای اشتراکاتی هستند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، امیر محسن ضیایی پس از در دیدار با فرانچسکو روکا در جمع خبرنگاران همکاری نزدیک و متقابل را از برنامه‌های دو جمعیت دانست و گفت: در بحث آموزش و پاسخگویی به مشکلات جهانی باید همکاری بین المللی داشته باشیمو کشور ایتالیا تجربیات خوبی در حوزه امداد و نجات دریایی دارد که می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

وی افزود: هلال احمر ایران و صلیب سرخ ایتالیا از جمعیت‌های قدرتمند فدراسیون جهانی صلیب سرخ محسوب می‌شوند و اشتراک گذاری اطلاعات می‌تواند به بهبود کمک‌رسانی‌ها کمک کند.

ضیایی افزود: سالهای سال است که هلال احمر ایران در حوادث به جای دریافت کننده کمک، اعزام کننده نیروهای کمکی بوده است.

فرانچسکو روکا نیز با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ایران یکی از جمعیت‌های بسیار قوی دنیا است، گفت: تبادل اطلاعت می‌تواند روند خدمت رسانی در حوادث را تقویت کند.

وی با تاکید براینکه تست و ارتقای ارتباط با مردم باعث پیشرفت هلال امر ایران می‌شود، گفت: هلال احمر ایران و صلیب سرخ ایتالیا دو جمعیت قدرمند هستند که می‌توانند تجربیات هم را به اشتراک بگذارند.

ارسال نظر: