فراخوان مسابقه عکس "نقد فضای شهری" منتشر شد + جزئیات

کدخبر: 975270

معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی فراخوان نخستین مسابقه سراسری عکس با موضوع محوری "نقد فضای شهری" را منتشر کرد که آخرین مهلت دریافت آثار ۱۴ اسفند است

به گزارش «نسیم»، معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد نخستین مسابقه سراسری عکس «نقد فضای شهری» را با هدف ترویج نگرش کیفی و ارتقای سطح آگاهی جامعه در رابطه با بناها و فضای شهری برگزار نماید.

موضوع محوری این مسابقه «نقد فضای شهری» است که به دو بخش «سیما و منظر شهری» و «زندگی در فضای شهری» تفکیک شده است.

این مسابقه برای در 2 گروه عکاسان حرفه‌ای و عکاسان تجربی در نظر گرفته‌شده‌است که هر یک از متقاضیان می‌توانند صرفا در یک گروه عکاسان حرفه‌ای و عکاسان تجربی شرکت کرده و در هر یک از بخش‌های دوگانه «سیما و منظر شهری» و «زندگی در فضای شهری» حداکثر 5 اثر ( در مجموعه 10 اثر) ارسال نمایند.

شرکت در این مسابقه برای تمامی علاقه‌مندان در این مسابقه آزاد است و آثار می‌بایست با 2 فرمت TIF یا JPG با رزولوشن 300 دی پی آی و ابعاد حداقل 25*20 سانتی متر و با حجم حداقل 3 مگا بایت ارسال شود. فایل مربوط به هر اثر عکاسی، به نام صاحب اثر، موضوع، محل و زمان عکسبرداری نامگذاری شود. همچنین در صورت ارسال اثر به صورت CD ، روی هر CD نام و نام خانوادگی و گروه متقاضی شرکت قید شود.

آخرین مهلت دریافت آثار، پنجشنبه 14 اسفند 1393؛ انتخاب و داوری آثار هفته سوم اسفند 1393 و زمان برگزاری نمایشگاه اردیبهشت 1394 است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند برای دریافت شرایط، اطلاعات تکمیلی و ثبت‌نام از طریق نشانی اینترنتی، به سایت ایران کارتون به نشانی http://irancartoon.ir/news/archives/2015/01/post_4720.php و همچنین سایت مسابقه jvhonar.com مراجعه و پس از تکمیل فرم تقاضای شرکت، آثار خود را با مشخصات فنی ذکر شده به پست الکترونیکی info@ jvhonar.com ارسال دارند.

همچنین شرکت کنندگان می‌‌توانند آثار خود را به نشانی تهران خیابان فاطمی غربی، نبش سیندخت، ساختمان سیندخت شماره 13 طبقه 3 واحد 9 ، دبیرخانه این مسابقه از طریق پست ارسال نمایند.

ارسال نظر: