شمقدری: بیان ساده رهبر انقلاب خود حرکت بزرگ فرهنگی است

کدخبر: 975313

این کارگردان در یادداشت خود به «نسیم» تأکید کرد؛ رهبر ما می‌فرمایند که بی‌واسطه سراغ قرآن بروید؛ به نظرم همین زبان ساده بتواند حرکت بزرگ فرهنگی را در بخشی از تفکر جوانان ایجاد کند که این خود تحول فرهنگی است

جواد شمقدری کارگردان سینما درخصوص نگارش نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی یادداشتی را در اختیار خبرگزاری «نسیم» گذاشت و به اهمیت تحول فرهنگی که این نامه می تواند در جهان ایجاد کند اشاره کرد.

متن این نوشته به شرح ذیل است:

جایگاه امامت و رهبری حضرت آقا می طلبید که این حرکت را در جهت شناساندن چهره اسلام به همه دنیا انجام دهند و ایشان هم این گام را با صراحت برداشتند.

رهبر معظم انقلاب این اقدام را در مقطعی که احساس می شد جامعه پر از جریانات ضد اسلامی و صهونیستی غربی است انجام داد تا شبه های زیادی که در اشکال مختلف برای اسلام ایجاد شده است را برطرف کنند.

این بهترین فرصت برای این اقدام بود و اینکه رهبرمان مخاطبشان را جوانان قرار دادند از ذکاوت ایشان بود زیرا نسل جوان هستند که بیش از هر کسی جایگاه اسلامی در دیدشان دچار انحراف است.

فرمودند؛ بدون واسطه به سراغ قرآن و اسلام بروند و به نظر می رسد که همین زبان ساده ایشان بتواند حرکت بزرگ فرهنگی را در بخشی از تفکر جوانان به وجود آورد که این خود یک تحول فرهنگی است.

ارسال نظر: