" ملت منتظر عاقبت آقازاده‌ای است که فسادهای اقتصادی‌اش ضررهای هنگفتی را به کشور وارد کرده"

کدخبر: 976062

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه آورده است: محاکمه طبق عدالت و حقیقت امثال مهدی هاشمی به اعتماد مردم نسبت به نظام کمک می‌کند

به گزارش خبرنگار نسیم متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استعدوا للمسیر الی قوم حیاری عن الحق لا یبصرونه و موزعین باجوز لا یعدلون به جفاه عن الکتاب نکب عن الطریق( نهجج البلاغه خطبه 125)

آماده شوید برای حرکت به سوی گروهی که از حق روی برگردانده اند و حق را نمی بینند و به ظلم کشیده شده اند و حاضر به پذیرش عدالت به جای آن نیستند؛ از کتاب خدا فاصله گرفته اند و از راه راست منحرف گشته اند

ملت ایران سالهاست که با سرنگونی نظام طاغوت و تحمل جنگ تحمیلی و کوتاه نیامدن در مقابل قدرت های غربی با وجود تهدید و تحریم، آمادگی خود را برای مقابله با فساد نشان داده است. ملتی که بارها در پیچ های تاریخی انقلاب و تجدید بیعت هایش با پرچم دار ولایت، اشتیاقش را برای رسیدن به هدف والای حضرت روح الله که همان حکومت حضرت حجت ارواحناله له الفداه است، به اثبات رسانده اکنون حق دارد چشم هایش را به عاقبت دانه درشت هایی بدوزد که از گرفتن سهم ملت و زیادی خواهی هایشان آماس کرده اند و یاغی گری هایشان نشان داده است که لیاقت آنچه دارند را ندارند. ملت حق دارد منتظر عاقبت کسانی باشد که پای پیشرفت این نظام را در باتلاق سرمایه داری های شوم گیر انداخته و با اعمال کثیفی چون رانت و رشوه و دامن زدن به اغتشاش و کاسب کاری تحریم، سرعت رسیدن به اهداف نظام را کند کرده اند و در یک کلام، ملت همیشه در صحنه این ر وزها منتظر تحقق جمله حضرت امیر اند که فرمود هر کس با حق درآویزد نابود می گردد.

حضرت آیت الله آملی لار ی جانی

رئیس محترم قوه قضاییه

سلام علیکم

از تلاش های حضرتعالی و تمام خادمان نظام در قوه قضاییه و موضع گیری های به موقع و شایسته در موضوعات هتک حرمت پیامبر اسلام و قدم زدن با شیطان بزرگ و محاکمه قاطعانه محمدرضا رحیمی تشکر و قدردانی می نماییم؛ اما با توجه به نزدیک شدن پرونده مهدی هاشمی به مراحل پایانی و شنیدن احتمالاتی مبنی بر تلاش عده ای برای تساهل و تسامح در رای نهایی دادگاه و کاهش اتهامات آقازاده ی مذکور لازم دیدیم تا خدمتتان عرض کنیم. ملت منتظر عاقبت آن آقازاده ای ست که فساد های اقتصادی اش ضرر های هنگفتی را به جمهوری اسلامی وارد کرده و تنها یک نمونه آن میلیاردها دلار جریمه پرونده ی کرسنت است و البته که نقش وی در پرونده های نفتی دیگر چون استت اویل و تتروپارس و ... غیر قابل انکار است ؛ آن آقا زاده ای که از بودجه ی دانشگاه آزاد برای پیشبرد اهداف سیاسی اش سود برد و در کوران فتنه 88 بر زمین خاک آلود سران فتنه تاخت تا فضای جامعه را به غبار آلودترین حالت ممکن برساند و هزینه های جبران ناپذیری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل کرد؛ آن آقازاده ای که محاکمه ی به حق وی نشان افتخار دیگری بر سینه قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

ریاست محترم قوه قضاییه

شما به عنوان فقیهی دلسوز و مجتهدی مجاهد نیک می دانید که محاکمه طبق عدالت و حقیقت امثال مهدی هاشمی چقدر به اعتماد مردم نسبت به نظام و پیشروی در تحقق تشکیل دولت اسلامی و زمینه سازی ظهور مهدی فاطمه کمک خواهد کرد. شنیده ایم عده ای برای سنگ اندازی در جریان محاکمه آقازاده ی مذکور از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنند اما بدانید که دانشجویان انقلابی نیز هم صدا و همگام با ملت پشتیبان و حامی اقدام به حق قوه قضایه در مورد پاکسازی لکه ننگ آقازاده های ناپاک از دامان پاک نظام بوده است و خواهد بود. البته این پشتیبانی با آگاه سازی مردم از راههایی چون رسانه ملی و علنی برگزار کردن دادگاه بیشتر و بیشتر خواهد شد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

ارسال نظر: