مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران: پول نفت در سر رسیدش واریز می‌شود

کدخبر: 980461

سید محسن قمصری درباره آخرین تحولات عرضه نفت در بورس افزود: شکل‌گیری بورس نفت مراحل پایانی را می‌گذراند و هم‌اکنون قیمت نفت برای عرضه در بورس نهایی شده است

به گزارش «نسیم» به نقل از شانا، سید محسن قمصری درباره ابهام هایی که درباره دریافت پول نفت ایران عنوان می شود، اظهار کرد: طبق قراردادهای مختلف سررسید پرداخت وجه محموله های نفتی با یکدیگر متفاوت است، بنابراین تاخیری در پرداخت وجود ندارد و وجوه در سررسیدهای خود مطابق قرارداد دریافت می شود.

وی درباره این که ایران به طور معمول با چه فاصله زمانی پول نفت خود را از خریداران دریافت می کند، افزود: پول نفت ایران در سررسید محصولات به حساب بانک مرکزی واریز می شود.

به گزارش شانا، بلومبرگ در خبری آورده بود: پالایشگاه‌های هندی در تلاش برای دریافت امتیازات بیشتر از فروشندگان نفت هستند و دو شرکت پالایشگر مانگالور و اسار اویل، پول نفت خریداری شده از ایران را با ۹۰ روز تاخیر پرداخت می‌کنند.

مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران همچنین درباره آخرین تحولات عرضه نفت در بورس هم گفت: شکل گیری بورس نفت مراحل پایانی را می گذراند و هم اکنون قیمت نفت برای عرضه در بورس نهایی شده است. قمصری درباره این که آیا پذیرش و درج کالای نفت در بورس آغاز شده است، تصریح کرد: هنوز پذیرش انجام نشده است.

ارسال نظر: