تهیه کننده "چند متر مکعب عشق": هنر در این فیلم، در خدمت ایجاد همدلی است

کدخبر: 981170

محمدی گفت: احساس می‌کنم این فیلم باید خودش جریان‌ساز باشد نه آنکه ما به دنبال جریان‌سازی برای آن باشیم/ دلیل کمتر دیده شدن مهاجران در رسانه‌ها ترسی است که خود آنها از عواقب این کار دارند

به گزارش خبرنگار «نسیم»،نوید محمدی امشب و در جریان اکران این فیلم در سینما هویزه مشهد گفت: یکی از دلایلی که مهاجرین کمتر در رسانه‌ها دیده می‌شوند ترس خود مهاجرین بوده است، چون همیشه حس می‌کرده‌اند دیده‌ شدنشان عواقب خاصی برای آنها دارد. چند متر مکعب عشق فیلمی است برای آغاز دوستی دو ملتی که پیکره‌ای واحد دارند اما از هم دور افتاده‌اند و کسانی هم که اینها را از هم دور کرده‌اند بسیار هنرمندانه عمل‌کرده‌اند، و نمی‌دانم چرا اما برخی به راحتی نیز این جریان را قبول کرده و فریب آنها را می‌خوریم.

تهیه کننده "چند متر مکعب عشق" ادامه داد: این فیلم نشان می‌دهد ما دو ملت دوست هستیم، آنچه در این فیلم اتفاق افتاده برای یک کشور نیست، و هنر در این فیلم به دنبال ایجاد همدلی است. ما احساس کردیم که این فیلم باید خودش جریان ساز باشد به جای آنکه ما به دنبال جریان‌سازی برای آن باشیم. فکر می‌کردیم باری اینکه این فیلم از فیلم‌های اول کشور ما باشد باید نشانی از مهاجرت در آن باشد.

ارسال نظر: