شماره ۲۰۱۱۷ برای اعلام و رفع خرابی تلفن ثابت در تهران و البرز اعلام ‌شد

کدخبر: 982077

مدیرکل طرح و مهندسی شرکت مخابرات تهران افزود: مشترکان استان تهران و البرز از فردا برای اعلام و رفع خرابی تلفن ثابت خود باید با شماره ۲۰۱۱۷ تماس و شماره تلفن خراب خود را به این سامانه اعلام کنند

به گزارش‌«نسیم»، حسن متقی مدیر کل طرح و مهندسی شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت: مشترکان استان تهران و البرز برای اعلام و رفع خرابی تلفن ثابت خود می‌بایست با شماره 20117 تماس و شماره تلفن خراب خود را به این سامانه اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی تلفن آنان اقدام شود.

وی افزود: پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه 20117 سیستم پاسخگویی مکانیزه در تمام مراکز مخابرات استان تهران و البرز فعال است و مشترکان در تمام مدت شبانه‌روز می‌توانند شماره تلفن خراب خود را از طریق تماس تلفن یا سایت اینترنتی www.tct.ir به سیستم اعلام کنند.

همچنین در صورت بروز خرابی تلفن در هر نقطه از شهر تهران امکان اعلام خرابی از طریق شماره تلفن 20117 وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: هر مشترک قبل از تماس با 20117 برای اعلام خرابی تلفن باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم‌کشی داخل ساختمان اطمینان پیدا کند.

او با بیان اینکه رفع خرابی داخلی تلفن وظیفه شرکت مخابرات نیست، گفت: در صورتیکه خرابی تلفن بعد از گذشت 24 ساعت رفع نشد مشترکان می‌توانند به مرکز مخابرات مربوطه مراجعه یا با شماره تلفن 2090 واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران تماس حاصل کنند.

ارسال نظر: