اتمام پروژه مسکن مهر به اوایل سال ۹۵ موکول شد

کدخبر: 982158

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر افزود: در سال جاری یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور ساخته شده که اتمام پرونده مسکن مهر به اوایل سال ۹۵ موکول می‌شود

به گزارش «نسیم»، احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در حاشیه مراسم افتتاحیه شهرک مهرگان محمدیه اظهار کرد:‌ 59 هزار واحد در کل استان قزوین وجود دارد که امروز با افتتاح 10 هزار واحد حدود 42 هزار واحد افتتاح شده است.

وی در ادامه گفت: قول و قرارهایی با مسوولان استان داریم که تا آذر ماه سال آینده در شهرهای زیر و بالای 25 هزار نفر کل پرونده مسکن مهر در استان قزوین بسته شود.۱۸ هزار واحد مسکن مهر قزوین برای افتتاح و بهره‌برداری باقی مانده است که مسئولان وعده داده‌اند تا پایان آذر ماه سال آینده کل مسکن مهر استان قزوین در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و پایین ۲۵ هزار نفر افتتاح می‌شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر با اشاره به ارائه وام ۳۰ میلیون تومانی به متقاضیان مسکن مهر افزود: با تصویب شورای پول و اعتبار ۱۳ هزار واحد مسکن مهر قزوین برای دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی معرفی شده‌اند که با پرداخت این مابه‌التفاوت ساخت و ساز سرعت بیشتری می‌گیرد.

مهر‌آبادی تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد از مجموعه های‌ مسکن مهر در سال 1394 به بهره‌برداری خواهد رسید و بخش کوچکی از پروژه‌ها که اغلب آن‌ها متعلق به تعاونی‌ها هستند به اوایل سال 1395 موکول خواهند شد.

وی افزود: از دیگر پروژه‌هایی که به افتتاح آن به سال 1395 موکول می‌شود پروژه مسکن مهر پردیس است چرا که ساخت این پروژه دیر‌تر از سایر پروژه‌ها آغاز شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر با اشاره به این که تمام پروژ‌ه‌هایی که افتتاح می‌شوند دارای آب، برق و گاز هستند ادامه: هر زمانی که وزارت نیرو بتواند زیرساخت‌های آب، برق و گازی سایت‌ها را تامین کند پروژه‌ها افتتاح می شوند.

مهر‌آبادی درباره ارائه وام ۳۰ میلیون تومانی تا پایان امسال گفت: تاکنون ۴۰۲ هزار مسکن مهر در کل کشور را برای دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی در سال 1393 به بانک‌های عامل معرفی ‌کرده‌ام.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر افزود: در سال جاری یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد به افتتاح رسانده‌ایم و در دهه فجر ۲۰۰ هزار واحد افتتاح مسکن مهر را پیش‌بینی کرده بودیم. همچنین تا پایان سال هم ۷۸ هزار واحد افتتاح می‌شود که در تلاشیم ۲۰۰ هزار واحد دیگر را افتتاح کنیم که در مجموع در سال جاری یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد را افتتاح کرده‌ایم.

وی با اشاره به افتتاح پروژه مسکن مهر در سال آینده اظهار کرد: افتتاح واحدهای مسکونی مسکن مهر در سال آینده از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

ارسال نظر: