شجاعی طباطبایی مدیر "خانه کاریکاتور انقلاب" شد

کدخبر: 983578

مدیر سابق خانه کاریکاتور ایران، شب گذشته طی حکمی از سوی احسان محمدحسنی، رئیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج به این سمت منصوب شد

به گزارش «نسیم»، مسعود شجاعی طباطبایی، مدیر سابق خانه کاریکاتور ایران وابسته به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در حکمی از سوی رئیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج به سمت مدیر خانه کاریکاتور این سازمان منصوب شد.

شجاعی طباطبایی از چهره‎های مطرح و بین‌المللی کاریکاتور بوده و سابقه حضور و داوری در بسیاری از مسابقات کاریکاتور را در کشورهای آسیایی، اروپایی و امریکای لاتین به عهده داشته است.

وی همچنین دبیری دو دوره مسابقه بین‌المللی کاریکاتور هولوکاست را نیز به عهده داشته است که به علت برگزاری دور نخست آن به بیش از 20 کشور دنیا ممنوع‌‌الورود و تهدید به قتل شد.

خانه کاریکاتور انقلاب اسلامی از خانه‌های جدیدالتاسیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که قرار است در کنار دیگر خانه‌های تخصصی این سازمان(خانه فیلم داستانی، خانه مستند، خانه سرود و خانه طراحان) فعالیت‌های هنری و فرهنگی جبهه فرهنگی انقلاب را به طور تخصصی پیگیری کنند.

برگزیده شدن در بسیاری از مسابقات بین‌المللی کارکاتور و گرافیک از جمله مسابقه بین‌المللی کارتون لیتوانی،

مسابقه بین‌المللی کارتون آیدین دوغان ترکیه، جشنواره کارتونتِ فانو فانی ایتالیا، مسابقه بین‌المللی کارتون چین، مسابقه بین‌المللی کارتون سوریه ۱۳۸۵ از جمله افتخارات سیدمسعود شجاعی طباطبایی است.

ارسال نظر: