سردار پاکپور: اقتدار امروز ما دشمن را نابود می‌کند

کدخبر: 983619

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان روز دوم رزمایش پیامبر اعظم (ص)۹ با بیان اینکه در رزمایش تمامی اهداف از پیش تعیین شده محقق گردید اظهار داشت: رزمندگان به خوبی تاکتیک‌هایی که در طول سال تمرین شده بود را انجام دادند

به گزارش «نسیم»، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان برگزاری رزمایش زمینی پیامبر اعظم(ص) 9 در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یگان های عمل کننده نیروی زمینی سپاه در این رزمایش به دفاع هوشمند با استفاده از پدافند غیر عامل پراکنده پرداختندگفت: در این رزمایش یگان‌های عمل کننده با اختفای کامل قابلیت هرگونه رصد و شناسایی را از دشمنان سلب کردند.

وی افزود: رزمندگان نیروی زمینی سپاه در طول سال تمرین های متعددی را انجام دادند که در این رزمایش به خوبی این تاکتیک ها پیاده شد.

سردار پاکپور تصریح کرد: هم چنین سلاح های جدیدی که در یگان های رزمی به کارگیری می شود در این رزمایش مورد آزمایش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این رزمایش تمامی اهداف از پیش تعیین شده محقق گردید پیام رزمایش زمینی پیامبر اعظم(ص)9 را صلح و دوستی برای همسایگان و متحدان و اقتدار ایران اسلامی برای دشمنان و کسانی که فکر تهدید دارند عنوان و تاکید کرد: اقتدار امروز ما دشمن را نابود می کند.

ارسال نظر: