مشاور عالی رئیس جمهور یمن دیشب با اولین پرواز رسمی خطوط هوایی ایران و یمن وارد تهران شد

کدخبر: 985457

صالح الصماد و هیات بلندپایه همراه امروز در اولین دیدار رسمی خود با وزیر صنایع دیدار می‌کنند/ ‫طبق توافق سازمان هواپیمایی ایران و یمن، قرار است از این پس ۱۴ پرواز در هفته بین تهران و صنعا برقرار شود

به گزارش خبرنگار «نسیم»، صالح الصماد مشاور عالی رئیس جمهور یمن در راس هیأتی بلند پایه شب گذشته با اولین پرواز رسمی خطوط هوایی ایران و یمن وارد تهران شد؛ این هیات عالی رتبه صبح امروز در اولین دیدار رسمی خود با وزیر صنایع دیدار می کنند‬.

‫این هیأت که شب گذشته با پرواز برگشت هواپیمایی ماهان که دیروز برای انتقال کمک های انسان دوستانه دولت ایران وارد صنعا شده بود به تهران سفر کردند‬.

هیأت یمنی جمعی 15 نفره از معاونین وزرای دولت یمن هستند که در قالب کمیته های تخصصی امور اقتصادی، انرژی، توسعه زیربنایی، کمک های انسان دوستانه و هلال احمر برای دیدار و گفتگو با مقامات ایران چند روزی را در تهران به سر خواهند برد‬.

‫طبق توافق سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با هواپیمایی ملی یمن، قرار است از این پس 14 پرواز در هفته بین تهران و صنعا برقرار شود‬.

‫این هیئت در اولین دیدار رسمی خود در ایران ساعت 11 صبح امروز با نعمت زاده وزیر صنعت معدن تجارت در مرکز تجارت نمایشگاه بین المللی تهران دیدار می کنند‬.

ارسال نظر: