۴۸ پایگاه اسکان فرهنگیان طی ایام نوروز در خراسان رضوی برپا می‌شود

کدخبر: 986240

قائم‌مقام ستاد اسکان زائرین فرهنگی این استان گفت: پایگاه‌های مذکور بالغ بر ۱۱۰۰ مدرسه در سطح استان را تحت پوشش دارند/ با آماده‌شدن ۱۲ هزار کلاس، می‌توانیم روزانه پذیرای یک میلیون زائر باشیم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، علیرضا کاظمی تصریح کرد: یک هزار و583 نفر عوامل اجرایی شامل مدیران وسرایداران مدارس حاضر درطرح و نیروهای ستادی پایگاه‌های نواحی هستند و طرح خادمین افتخاری زائرین فرهنگی حضرت رضا(ع) نیز جهت استفاده بیشتر و ایجاد فضای معنوی در خدمات‌رسانی به زائران فرهنگی در حال آماده‌سازی است تا از ظرفیت تمام فرهنگیان علاقمند به همکاری در خدمات‌رسانی به زائرین فرهنگی استفاده شود.

تاریخ پذیرش مسافران نوروزی از 28 اسفندماه آغاز شده و تا 12 فروردین 94 ادامه دارد. مکان‌های اضطراری اسکان فرهنگیان در آموزش و پرورش استان آماده‌سازی شده است. برای دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات زائرین فرهنگی که در مدارس اسکان می‌یابند سامانه پیامکی با شماره 30006103055555 تهیه شده است. در نوروز 93 بیش از 370هزار نفر با 1میلیون و480هزار نفر روز اقامت و با ضریب ماندگاری بیش از سه روز میهمان ستاد اسکان زائرین فرهنگی خراسان رضوی بوده‌اند.

ارسال نظر: