محمدیان: بودن همه گزینه‌ها بر روی میز یک لاف بزرگ است

کدخبر: 986826

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در کنگره شهدای دانشجو افزود: شهدای ما اگر امروز بودند از فرمایشات رهبری مبنی بر ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی حمایت می‌کردند و نمی‌گذاشتند کمترین غفلتی انجام شود

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت‌الاسلام محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در کنگره شهدای دانشجو با بیان اینکه تجلیل از شهدا امری پسندیده است گفت: دوران دفاع مقدس درس‌ها و عبرت‌های فراوانی برای آینده پیش پای ما گذاشته است. تجلیل از شهدا ارزشمند است و برجسته‌ترین آثار آنها وصیت‌نامه های این عزیزان است.

وی ادامه داد: رجوع به این وصیت‌نامه‌ها می‌تواند راهگشایی باشد برای شناخت بهتر این شهدا. یکی از نکاتی که همه شهدا به آن ابراز کرده‌اند این است که انتخاب این مسیر و دفاع از انقلاب انتخابی آگاهانه بوده است چون برخی سعی داشتند بگویند حضور در دفاع مقدس از روی احساسات و شور جوانی بوده است.

حجت‌الاسلام محمدیان تصریح کرد: اغلب شهدا نوشته‌اند می‌دانیم این جنگ نیابتی است. صدام نماینده جهان استکبار بود که برای به زانو در آوردن انقلاب نیابت از جهان استکبار داشت. جنگ جنگ اندیشه و گفتمان روح‌الله و جنگ اندیشه انقلاب بود.

وی افزود: دشمن تصور می‌کرد با جنگ می‌تواند مقابل انقلاب بایستد، اما جوانان ما ثابت کردند کسی نمی‌تواند تعرض کند. می‌گویند همه گزینه‌ها روی میز است اما خودشان می‌دانند جرأت جسارت به ما را ندارند. بودن همه گزینه‌ها بر روی میز یک لاف بزرگ است. جنک تحمیلی کشور ما را بیمه کرده است اما طبیعت دشمن دشمنی است که به جنگ نرم روی آورده است.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌ها اظهار داشت: برای تجلیل از شهدا باید دید اگر امروز در مقابل دشمن بودند چه می‌کردند؟ جواب این سوال نیازمند جامعه امروز است تا جوانان بدانند، باید دید برای حفظ گفتمان انقلاب اسلامی و پیشرفت همه جانبه چه می‌کنیم. باید دید در برابر منافع انقلاب اسلامی چقدر ایستادگی می‌کنیم.

محمدیان تأکید کرد: شهدای ما اگر امروز بودند از فرمایشات رهبری مبنی بر ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی حمایت می‌کردند و نمی‌گذاشتند کمترین غفلتی انجام شود.

ارسال نظر: