فروش سالانه انجمن نقاشان در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود

کدخبر: 987855

نمایشگاه فروش سالانه انجمن هنرمندان نقاش ایران برای دومین سال پیاپی ۲۲ اسفندماه جاری در تمامی نگارخانه‌های خانه هنرمندان ایران افتتاح خواهد شد

به گزارش «نسیم»، انجمن هنرمندان نقاش ایران برای دومین سال پیاپی، نمایشگاه و فروش ویژه پایان سال خود را در تمامی نگارخانه‌های خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد کرد.

در نمایشگاه سالانه انجمن هنرمندان نقاش که از 22 اسفندماه در خانه هنرمندان ایران آغاز می‌شود حدود 300 هنرمند حضور خواهند داشت که از هر هنرمند، یک یا دو اثر روی دیوار خواهد رفت. همچنین از آثار حجمی بعضی از اعضای انجمن نیز در این نمایشگاه، مجسمه‎هایی به نمایش و فروش درخواهد آمد. در این نمایشگاه آثار با قیمت یک تا سه میلیون تومان در معرض فروش گذاشته خواهند شد. گفتنی است، امسال 60 هنرمند به شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه اضافه شده‌اند و هنرمندان در انتخاب سال خلق اثر، تکنیک و اندازه آن، آزاد بوده‌اند. در این نمایشگاه آثار هنرمندانی چون منوچهر معتبر، علی‌اکبر صادقی، سید‌مهدی حسینی، محمدابراهیم جعفری، کریم نصر، شهرزاد اصولی، فریدون امیدی، رضا لواسانی، خسرو خسروی و بسیاری هنرمندان نام‌دار دیگر حوزه نقاشی ایران به نمایش و فروش گذاشته خواهد شد. نمایشگاه فروش سالانه انجمن هنرمندان نقاش از 22 تا 27‌ اسفند برگزار می‌‏شود، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند پس از پایان تعطیلات سال نو از 15 تا 20 فروردین سال 94 نیز‏ برای خرید و بازدید از آثار به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

ارسال نظر: