معاون اجتماعی ناجا: حضور زنان در استادیوم‌ها به صلاح نیست

کدخبر: 992541

سردار منتظرالمهدی با تایید شهادت هشت مرزبان ایرانی گفت: مرزبانان سرباز و پایور بودند/ در مورد حضور بانوان در استادیوم‌ها تابع قانون هستیم/ به سرنخ‌هایی در خصوص فرد یا افراد پشتیبان در اسیدپاشی اصفهان رسیده‌ایم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سردار سعید منتظرالمهدی در نشست خبری با اشاره به حادثه تروریستی شب گذشته در سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته طی درگیری که در سیستان و بلوچستان در هنگ مرزی نگور به وقوع پیوست متاسفانه 8 پرسنل ناجا به شهادت رسیدند؛ این اتفاق در منطقه صفر مرزی بود و بلافاصله اشرار مسلح به مرز مقابل پاکستان گریختند؛ فرمانده مرزبانی ناجا نیز برای بررسی بیشتر حادثه به این منطقه عازم شده است.

وی اظهار کرد: تعدادی شهدا سرباز و تعدادی درجه دار بودند. همچنین اطلاعات تکمیلی در این رابطه بزودی اعلام می شود .

وی در مورد اسید پاشی اصفهان تصریح کرد: همه تلاش می کنند این افراد را پیدا کنندبه تعداد زیادی سرنخ رسیده ایم و اطلاعات جدید دیگری نیست و اطلاعات دیگر به دلیل اینکه مطقا نیست اعلام نمی کنم .

معاون اجتماعی ناجا از ساخت و نمایش هشت سریال دیگر پلیسی در سال جاری خبر داد و گفت: سریال میکائیل بزودی به کارگردادانی سیروس مقدم با منودرام اجتماعی به نمایش در می آید.

سردار منتظر المهدی افزود: از حادثه حمیدیه خوزستان و دستگیری عوامل آن سرنخ هایی به دست آمده ولی در حد اطلاع رسانی نیست.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار «نسیم» ، مبنی بر اینکه آیا پلیس اینترپل ورودی به قضیه تعرض به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان داشته است یا خیر؟ گفت: اطلاعی ندارم و بعید میدانم ما در این مساله ورود کرده باشیم .

سردار سعید منتظر المهدی به ارائه گزارشی از عملکرد ناجا در نوروز امسال پرداخت و اظهار داشت: شعار ناجا در نوروز امسال آسودگی و ایمنی بیشتر با التزام به اخلاق، قانون و نظم عمومی بوده است.

معاون اجتماعی ناجا ادامه داد: نیروی انتظامی با فعال کردن 200 هزار و 208 گشت، استقرار 1877 چادر و کانکس به تأمین امنیت برای شهروندان در ایام نوروز پرداخت .

منتظر المهدی با اشاره به اینکه در ایام نوروز فرمانده ناجا به سرکشی و بازدید از 5 استان و قرارگاه‌های نوروزی پرداخت، افزود: تامین امنیت کاروان راهیان نور و ایجاد تسهیلات برای صدور گذرنامه از اقدامات نیروی انتظامی در ایام نوروز بود

معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه در سال ۹۳ در ۶۰۰ کلانتری دوایر مشاوره و مددکاری فعال بود، تصریح کرد: ۳۵۰ هزار پرونده به این مراکز ارجاع که ۷۳ درصد آنها منجر به مصالحه شد.

ارسال نظر: