محصولات روایت فتح به مناسبت سالروز شهادت شهید آوینی تا ۲۰ درصد تخفیف دارد

کدخبر: 992925

بخشی از آثاری که توسط واحد رسانه‌ای موسسه انتشاراتی روایت فتح منتشر می‌شود، مستندهای تولید شده توسط شهید آوینی است، که در طول سال‌های دفاع مقدس، قبل و بعد از آن تولید شده است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، محصولات رسانه‌ای موسسه روایت فتح به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی با تخفیف 20 درصدی در فروشگاه این موسسه به فروش می‌رسد .

بخشی از آثاری که توسط واحد رسانه‌ای موسسه انتشاراتی روایت فتح منتشر می­‌شود، مستندهای تولید شده توسط شهید آوینی است، که در طول سال‌های دفاع مقدس، قبل و بعد از آن و تا هنگام شهادت تولید شده است .

عمده این محصولات مربوط به دوران 8 ساله دفاع مقدس است که واحد رسانه‌ای روایت فتح از آغاز کار خود در ابتدا به صورت VHS و بعداز مدتی به صورت VCD و در حال حاضر با فرمت DVD این محصولات را در اختیار مخاطبین خود قرار می­‌دهد .

از مستندهای قابل عرضه وی که مربوط به قبل از دفاع مقدس است، «هفت قصه از بلوچستان» و از مستندهای بعد از آن «با من سخن بگو دوکوهه» و «شهری در آسمان» است .

همچنین از دیگر محصولات بازنشر شده، مجموعه­ « گفتارهایی از شهید آوینی»، مجموعه برنامه‌هایی است که به آراء و نظرات او پیرامون بشر جدید، تکنولوژی، علم غربی، پیشرفت و توسعه، فرهنگ و رسانه، سینما و ... می‌پردازند. منابع استفاده شده در این برنامه‌ها مصاحبه‌های شهید آوینی و جلسات بحث و تدریس، دو مقاله چاپ شده و متن سخنرانی این شهید در «سمینار بررسی سینمای پس از انقلاب» است که توسط حسین معززی­‌نیا و اردلان عاشوری تولید شده است .

از دیگر محصولاتی که اکنون در دسترس است مستند‌های « به سوی معشوق»، «یادی از گذشته‌های جنگ»«گلستان آتش»، «حلبچه در آتش » ، « دیدار»، «مرثیه»، «جلوه‌ای دیگر از نصرت خدا»، «بر ستیغ جبال فتح » ، « علمدار»، «پیران توپخانه»، «دلباخته»، «حضورالحاضر»، «یادی از آقاتقی » ، « شب عاشورایی» و ... است .

علاقه‌مندان به تهیه این مستند‌ها از پنجشنبه 20 فروردین به مدت یک هفته فرصت دارند به فروشگاه روایت فتح واقع در میدان فردوسی، خیابان شهید قرنی، نبش خیابان شهید فلاح‌پور مراجعه کنند .

ارسال نظر: