ستاد هم‌افزایی آستان‌های مقدس تشکیل شد

کدخبر: 994096

ستاد هم افزایی آستان‌های مقدس حرم حضرت رضا(ع)، حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در عملیات فرهنگی زائران غیر ایرانی تشکیل شد

به گزارش «نسیم»، جلسه هم افزایی معاونت های فرهنگی آستان های مقدس با موضوع با موضوع انسجام و سیر مشترک در عملیات فرهنگی زائران غیر ایرانی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این جلسه که نمایندگانی از معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی و آستان مقدس حضرت معصومه (علیهما السلام) حضور داشتند، شرکت کنندگان گزارشی از برنامه ها و خدمات خود به زائران غیرایرانی و راه های تقویت آنها و همکاری مشترک ارائه کردند. حجت الاسلام هاشمیان سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در این جلسه گفت: هدف از تشکیل ستاد استفاده از ظرفیت بهینه آستان های مقدس جهت نشر معارف اهل بیت (علیهم السلام) است. وی افزود: در گام اول اطلاع رسانی و تبادل اطلاعات پیرامون زائران غیر ایرانی میان این سه آستان مقدس صورت می گیرد و به دنبال آن هستیم که در قالب سامانه اطلاعاتی و ارتباطی تداوم ارتباط با زائران غیرایرانی داشته باشیم. سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با تشیکل ستاد هم افزایی اماکن مقدس، از طریق ایجاد پایگاه داده مشترک، تبادل اطلاعات و ارتباط بین آستان های مقدس صورت گیرد و روح واحدی بر پیام های فرهنگی این سه نهاد مقدس حاکم شود تا بتوانیم آموزه های اسلام ناب محمدی را بهتر و بیشتر به تشنگان معارف اهل بیت (علیهم السلام) در سراسر عالم منتقل کنیم.

ارسال نظر: