سود هر سهم همراه اول ۵۴۱ تومان تعیین شد

کدخبر: 995486

شرکت ارتباطات سیار صبح امروز در مجمع عمومی صاحبان سهام خود در بخش تقسیم سود بین سهامداران، سود هر سهم این شرکت را ۵۴۱ تومان تعیین کرد

به گزارش «نسیم»، شرکت ارتباطات سیار صبح امروز در مجمع عمومی صاحبان سهام خود در بخش تقسیم سود بین سهامداران با توجه به این که سود انباشت تلفیقی این شرکت از انباشت اصلی آن کمتر بود رقم 2487 میلیارد تومان را برای تقسیم بین سهامداران که همان سود انباشت تلفیقی بود اختصاص داد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار پیشنهاد تقسیم 90 درصدی سود حاصل از فعالیت های این شرکت را پیشنهاد داده بود اما رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران پیشنهاد کرد که ناظران مجمع پیشنهاد بالاتر از این رقم را برای جذابیت به سهامداران ارائه کنند.

در نهایت سه سناریو برای اختصاص سود تعریف شد. سناریوی اول مبنی بر آن بود که 412 میلیارد تومان از رقم سود انباشت کم شود و مابقی به سهامداران اختصاص یابد. سناریوی دوم 412 میلیارد تومان کسر نشود و تمامی رقم سود انباشت بین سهامداران تقسیم گردد. سناریوی سوم نیز مبنی بر آن بود 323 میلیارد تومان از این رقم جهت 22.5 درصد مالیات ذخیره و مابقی توزیع شود که در نهایت هم همین سناریو رای آورد.

بر این اساس از کل سود پیش بینی شده 87 درصد به صاحبان سهام اختصاص خواهد یافت و رقم سود هر سهم مجموعا 541 تومان خواهد بود.

ارسال نظر: