ترکان: مسئولان سیاسی صداقت و امانت را سرلوحه کار خود قرار دهند

کدخبر: 996023

​مشاور ارشد رئیس‌جمهور در برنامه "گفتگوی سیاسی" رادیو گفتگو: باید نظر سازنده منتقدان را نیز شنید و از آنها استفاده کرد/ در هنگام تصمیم‌گیری نظرات متفاوتی ارائه می‌شود، اما با اتخاذ تصمیم به این نظرات باز نمی‌گردیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری نسیم، اکبر ترکان در مصاحبه با برنامه "گفتگوی سیاسی" رادیو گفتگو بر لزوم کاهش بی اعتمادی میان مردم و مسئولین در سال "همدلی و همزبانی دولت و ملت" تاکید کرد.

مشاور ارشد رئیس جمهور تدبیر حضرت آقا در انتخاب شعار امسال را بسیار عمیق توصیف کرد و گفت: امسال در مقطعی با تصمیمات مهم قرار داریم؛ بطوریکه باید بصورت افتخارآمیز و عزتمند به توافقی برسیم که تحریم های ناجوانمردانه علیه ما برداشته شود.

وی افزود: تفاهمات هسته ای باید بگونه ای انجام شود که مردم با سرداران دیپلماسی همدلی کنند تا به دفاع از حقوق ملت ایران نائل آیند؛ همزبانی نیز در این راستا زمانی محقق می شود که دیدگاه های متفاوت طرح و در نهایت همگان از یک دیدگاه مشترک پیروی کنند.

ترکان در ادامه بر عوامل بی اعتمادی اشاره و تصریح کرد: مردم باید از سوی مقامات سیاسی راستگویی، وفای به عهد و امانت داری ببینند؛ این ها مقدماتی برای مسلمانی است و در این بین آنچه موجب آسیب می شود عدم پایبندی به راستگویی و وفای به عهد می باشد.

وی با تاکید بر اینکه فرمایش مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال برای همه ملت و شامل اعضای دولت می باشد، گفت: این موضوعی نیست که خطاب به دولت باشد و دیگران نیز فقط مستمع باشند...

دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی ادامه داد: باید نظر منتقدان را نیز شنید و از نظرات سازنده استفاده کرد؛ در هنگام تصمیم گیری نظرات متفاوتی ارائه می شود؛ اما با اتخاذ تصمیم به این نظرات باز نمی گردیم و همگان باید از تصمیم اتخاذ شده تمکین کنند.

ارسال نظر: