علی کفاشیان: احتمال برگزاری مجمع فدراسیون در اواخر اردیبهشت ماه زیاد است

کدخبر: 998218

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به «نسیم» افزود: امروز قرار است حسابرس فدراسیون گزارش خود را در مورد صورت‌های مالی ارائه دهد و اگر کامل بود پس از جلسه با هیات رئیسه، مجمع فدراسیون را برگزار می‌کنیم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، علی کفاشیان در جمع خبرنگاران در وزارت ورزش در پاسخ به «نسیم» گفت: جواد نکونام همچنان در حال بازی در اسپانیا است. کی‌روش در مورد دستیاری نکونام در تیم ملی باید با وی صحبت کند. سپس با ما صحبت کند و اگر شرایط فراهم شد، کارش را ادامه دهد.

وی در ادامه گفت: مشکل مالیاتی کی‌روش تا 48 ساعت دیگه رفع می‌شود. تا زمانی که مشکل حق پخش و درآمدزایی حل نشود هر کسی سرخابی‌ها بخرد باید از جیبش خرج کند.

کفاشیان گفت: اگر قانونی در این مورد باشد، درآمدزایی در این دوباشگاه به وجود می‌آید. دیدگاه ما این است که سرخابی‌ها باید حمایت شوند و بودجه خوبی داشته باشند.

وی گفت: هر موقع بودجه برای وزارت ورزش واریز شود، آنها بودجه ما را پرداخت می‌کنند. از وزارت ورزش کمی پول گرفته‌ایم ولی مشکلات مالی ما همچنان ادامه دارد.

کفاشیان گفت: هنوز هم سرحرفم مبنی بر عدم ورود دوربین‌ها به استادیوم‌های ورزشی هستم، اگر سر حق پخش به توافق نرسیم از ورود آنها به استادیوم‌ها جلوگیری خواهیم کرد. این کار امکان دارد در اول لیگ بعد هم انجام شود.

ارسال نظر: