رئیس اتحادیه املاک کشور: قیمت مسکن در بخش خرید و فروش افزایش نمی‌یابد

کدخبر: 998950

حسام عقبایی افزود: قیمت مسکن در یک ماه و نیم گذشته به هیچ عنوان افزایش نیافته و قیمت‌ها همانند سال گذشته است و همین طور باقی خواهد ماند/ نرخ اجاره‌بها یک درصد هم افزایش نمی‌یابد

به گزارش «نسیم»، حسام عقبایی با بیان اینکه ما هیچ اعتقادی به افزایش اجاره‌بها در فصل بهار یا تابستان نداریم، گفت: قیمت مسکن در یک ماه و نیم گذشته به هیچ عنوان افزایش نیافته و قیمت‌ها همانند سال گذشته است و همین طور باقی خواهد ماند.

وی یادآور شد: تا پایان شهریور ماه، ما هیچ افزایش قیمتی در بخش اجاره و خرید و فروش نخواهیم داشت.
رئیس اتحادیه املاک کشوری توضیح داد: خوشبختانه در حال حاضر قیمت مسکن در بخش خرید و فروش افزایش نیافته و بنابراین اجاره‌بها نیز ظرفیت افزایش قیمت را نخواهد داشت و حتی یک درصد نیز افزایش نمی‌یابد.
عقبایی با اشاره به اینکه 15 روز اول سال به دلیل تعطیلات، هیچ معامله قیمتی در بخش خرید و فروش یا اجاره صورت نگرفته است، گفت: تا اواسط اردیبهشت ماه میزان معاملات چندان رونقی ندارد، بنابراین قیمت‌ها در این مدت نمی‌تواند تغییر یا حتی افزایش یابد.
وی در ادامه توضیح داد: افزایش 30 درصدی یا 40 درصدی اجاره‌‌بها از سوی افراد سوداگر یا دلالان بوده و هیچ دلیل علمی یا منبع موثقی وجود ندارد که بخواهد قیمت‌ها افزایش یابد.
رئیس اتحادیه املاک کشوری خاطرنشان کرد: در بخش معاملات یک ماه و نیم گذشته ما شاهد افزایش قیمتی در حوزه خرید و فروش و یا اجاره نبوده‌ایم.
ارسال نظر: