صلاحی: هنر همه ما این است که زیر پرچم سه رنگ متبرک به شهدا جمع شویم

کدخبر: 998956

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ضیافتی که به مناسبت پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در باغ موزه هنر ایرانی برپا شده بود، گفت: سعی ما بر این است حداقل فصلی یک بار از این اجتماعات برگزار کنیم تا هنر ناب ایرانی را به رخ دیگران بکشانیم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم شهر را با رویکرد ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و توجه به هویت دینی در خرداد ماه 1394 در 2 بخش مسابقه­ ی سینمای ایران و­ سینمای بین‌الملل در تهران برگزار می‌کند .

این جشنواره در بخش های زیر قرار است طبق فراخوان منتشر شده به رقابت بپردازد: مسابقه‌ی فیلم‌های سینمایی ، مسابقه‌ی آثار بلند ویدئویی، مسابقه‌ی آثار مستند، مسابقه‌ی فیلم‌های کوتاه، مسابقه‌ی طرح اولیه‌ی فیلم‌نامه سینمایی، مسابقه‌ی اقلام تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی سینما ، مسابقه عکس فیلم سینمایی (آنالوگ، دیجیتال ( ، مسابقه پوستر فیلم سینمایی ، مسابقه آنونس و عنوان‌بندی فیلم سینمایی و سینمای بین‌الملل .

به همین مناسبت دیشب در باغ موزه هنر ایرانی، ضیافتی از طرف متولیان این جشنواره صورت گرفت که هنرمندان سینما و اصحاب رسانه در آنجا حضور به هم رسانده بودند تا به این محفل صفای دیگری ببخشند.

سیاوش حقیقی، دبیر پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر در این مراسم گفت: امیدوارم که در این جشنواره عزیزان سینماگر ما اختلافاتی را که اگر بوده کنار گداشته و با نیروی مضاعف این حقیر و تیم اجرایی جشنواره را برای هرچه بهتر برگزار کردن جشنواره یاری رسانند.

صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز در ادامه اظهار داشت: هنر همه ما این است که زیر این پرچم سه رنگ متبرک به شهدای عزیز این ملت جمع شویم تا در همه عرصه های هنری و فرهنگی برای این ملت بزرگوار خدمتگزاری کنیم تا ان شاالله بتوانیم فرهنگ غنی این مرز و بوم را به همه جهانیان عرضه کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: همه هنرها مکمل همدیگر هستند تا تاریخ و هویت یک ملت را حفظ کرده و نسل به نسل در اختیار دیگران قرار دهند.

وی افزود: سعی ما بر این است از این به بعد حداقل فصلی یک بار از این اجتماعات برگزار کنیم تا هنر ناب و اصیل ایرانی را به رخ دیگران بکشانیم.

در ادامه مراسم، صلاحی از علیرضا رضاداد به خاطر دبیری سومین جشنواره فیلم شهر با اهدا لوحی تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در آخر مراسم با اهدا پوستری از زنده یاد مرتضی احمدی و رسول ملاقلی پور و همچنی مسعود کیمیایی تقدیر و تشکر کردند. کیمیایی بعد از گرفتن پوستر یادبود خود گفت: خیلی شعف و شادمانم که در این مراسم شرکت کرده ام و دوستان لطف داشتند که به یاد من بوده اند و قصد دارم که به زودی فیلم جدید خود را شروع کنم. همه این تقدیرها باعث می شود که به ادامه راه امیدوار باشم.

در این ضیافت شام و میهمانی چهره هایی همچون احسانی مدیر شبکه اول سیما، علیرضا رضاداد، محمد حیدری، تابش مدیر سینمایی فارابی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، اصغر همت، مسعود کیمیایی، محمدرضا غفاری، محمود گبرلو، سعید و ساعد سهیلی، بیژن امکانیان، بهروز شعیبی، مصطفی کیایی، آرش معیریان، روح اله حجازی و سایر هنرمندان و اصحاب رسانه حضور داشتند.

ارسال نظر: