نمایشگاه آثار جشنواره تجسمی فجر در پنج استان برگزار می‌شود

کدخبر: 999705

نمایشگاه منتخبی از آثار تصویرسازی، پوستر و کاریکاتور هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در استان‌های کرمان، یزد، سمنان، چهارمحال و بختیاری و زنجان برگزار می‌شود

به گزارش «نسیم»، نمایشگاه پوستر هفتمین جشنواره تجسمی فجر از 19 اردیبهشت ماه در فرهنگسرای امام شهر زنجان آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه دارد.

گالری و مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان نیز تا پایان اردیبهشت ماه جاری میزبان نمایشگاه 30 اثر تصویرسازی ، 30 اثر کاریکاتور و 20 پوستر هفتمین جشنواره تجسمی فجر است.

نمایشگاه آثار منتخب هفتمین جشنواره تجسمی فجر با 72 اثر تصویرسازی، 40 کاریکاتور و 32 پوستر نیز از اول تا پایان خردادماه در موزه هنرهای صنعتی کرمان برگزار می شود.

چهار شهر استان چهار محال و بختیاری نیز میزبان 80 اثر تصویرسازی، کاریکاتور و پوستر هفتمین جشنواره فجر می شوند. نمایشگاه آثار تصویرسازی، کاریکاتور و پوستر جشنواره 22 اردیبهشت ماه جاری تا چهارم خردادماه در نگارخانه بهمن شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود. نگارخانه آفتاب شهرستان فارسان استان نیز از 24 اردیبهشت ماه تا پنجم خردادماه میزبان نمایشگاه این آثار است. نمایشگاه آثار تصویرسازی، کاریکاتور و پوستر از دوم تا نهم خردادماه در نگارخانه گنجینه شهرستان اردل و از دوم تا نهم خردادماه در نگارخانه شهید شهرانی شهرکرد از برنامه های دیگر در استان چهار محال و بختیاری است.

استان یزد نیز در هفته پایانی تیرماه امسال میزبان منتخبی از آثار هفتمین جشنواره تجسمی فجر می شود و 88 اثر تصویرسازی ، پوستر و کاریکاتور از 24 تا 31 تیرماه در گالری هنرهای معاصر و گنجینه فرهنگ و هنر یزد به نمایش گذاشته می شود.

این نمایشگاه ها به منظور بهره مندی مردم دیگر استان ها از آثار جشنواره هنرهای تجسمی فجر از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های کرمان ، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری و زنجان برگزار می شود.

ارسال نظر: