ابراهیمی در همایش ائتلاف اصولگرایان:

کمیته‌های مهمی در سطوح اول و دوم تشکل‌های اصولگرا با محوریت روحانیت شکل گرفته است

کدخبر: 2000695

مسئول شورای همگرایی اصولگرایان تهران با بیان اینکه همه اصولگرایان با محوریت روحانیت در خط رهبری حرکت کردند، گفت: کمیته های مهمی در سطوح اول و دوم تشکل های اصولگرا برای وحدت با محوریت روحانیت شکل گرفته و فعالیت های خود را آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب « نسیم آنلاین » حجت الاسلام حسین ابراهیمی مسئول شورای همگرایی اصولگرایان تهران در همایش ائتلاف اصولگرایان گفت: کمیته های مهمی در سطوح اول و دوم تشکل های اصولکرا برای وحدت با محوریت روحانیت شکل گرفته و فعالیت های خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه نهم دی خروشی برای انسداد حرکتی مخرب بود، گفت: همان فتنه ای که ما و نظام را تا لب پرتگاه پیش برد، جریانی که از خارج تغذیه می شد خطرات بزرگی برای کشور پدید آورد اما آنچه موجب دفع این خطر شد اولا حضور هوشیارانه رهبری و دوم حضور مردمی آگاه بود و نهایتا علما که با شجاعت به میدان آمدند و بصیرت بخشی کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: همه اصولگرایان با محوریت روحانیت در خط رهبری حرکت کردند و در واقع افتخارمان برعهده داشتن محوریت این وحدت از سوی آیت الله موحدی کرمانی به عنوان فقیهی عالم و بصیر است و خوشحاایم که علمای قم و تهران همه از این وحدت حمایت کردند.

ارسال نظر: