تقوی در همایش بزرگ ائتلاف اصولگرایان:

سران تشکل‌های بزرگ اصولگرا سند وحدت و گذشت از منافع شخصی امضا کردند

کدخبر: 2000702

قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز گفت: نباید مرزهای اخلاقی شکسته شود؛ اصولگرایان هرگز با ابزار حرام نمی‌خواهند رقیب را از صحنه بیرون کنند

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب « نسیم آنلاین » سید رضا تقوی قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز در همایش بزرگ ائتلاف اصولگرایان گفت: پیام این مجلس همت، وحدت و گام نهادن در مسیر حق و حقیقت و همچنین بیعت با آرمانهای شهدا و تبعیت از مقام عظمای ولایت است.

وی افزود: همه کسانی که امروز هستند عزم این دارند تا در صف واحد برای رسیدن به موفقیتی بزرگ حرکت خود را آغاز کنند و شک نداریم جمعی با این ویژگی‌ها دربرابر هر مشکلی پیروز خواهد بود و به هدف می رسد.

توقی با بیان اینکه هر ملتی و هر جمعی که قابلیت های خود را افزایش دهد به مقدار جهاد و کوشش خود عنایات الهی شامل حال وی خواهد شد، افزود: اگر هزار بار فریاد بزنیم اصولگراییم فایده ندارد بلکه باید گفت به عمل کار برآید؛ باید باور کنیم شایستگی داریم و میتوانیم ولی اگر شرایط و بستر را فراهم نکنیم راه به جایی نخواهیم برد .

وی تاکید کرد: نکته مهم اما این است که در این مسیر باید خود را سبک کنیم و منیت ها را دور بریزیم چرا که با داشتن بندها و زنجیرها نمیتوانیم حرکت کنیم پس باید خودبینی ها را کنار بگذاریم و متوجه باشیم که یک هدف و یک مسیر داریم.

تقوی ادامه داد: نظام هستی بر این شکل گرفته که تا قومی خودش تغییر نکند سرنوشتش تغییر نخواهد کرد، بنابراین همه اصولگرایان با همه سلیقه ها به این نتیجه رسیده اند که امروز باید با هم حرکت کنند و همین که همه گروهای اصولگراها منیت را کنار گذاشته اند خود نشانه رشد است.

وی با بیان اینکه در همین جا باید از آیات یزدی، مصباح و موحدی تشکر کنیم که با جلساتی که داشتند باعث شدند همه کسانی که به آنها دل بسته اند کنار هم حمع شوند، اظهار داشت: همه اصولگرایان آوای ائتلاف سردهند.

تقوی همچنین اظهار داشت: اصولگرایان تا به امروز جلسات سنگین دلسوزانه و پرنشاطی داشته اند بنابراین عنایات الهی قطعا نصیب حال ما خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید اقدامات مهمی انجام دهیم گفت: سرمایه اجتماعی بزرگ اصولگرایان باید هم افزایش یافته و هم دورهم جمع شود.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز در عین حال با بیان اینکه مردم میدانند که اصولگرایان برای خدمت حرکت میکنند و این حس اعتماد باید در مردم تقویت شود، گفت: نیاز داربم بر همه مشترک ها و اصولهایی که همه قبول داریم تمرکز کنیم و سلیقه ها را کنار بگذاریم و باید نخبگانی که دل به انقلاب دارند را بسیج کنیم.

وی ادامه داد: باید شرایط حساس امروز را درک و آن را تبیین کنیم و آن را به جامعه منتقل کنیم و روی آن کار ویژه انجام دهیم، موقعیت امروز در داخل و خارج حساس است و مدام باید برای مردم تبیین شود و باید برای مردم امید به آینده ترسیم شود چرا که اصولگرایان و انقلاب بن بستی ندارند.

تقوی همچنین گفت: ترجیح منافع اصولگرایان و منافع ملی بر منافع شخصی نکته مهم بعدی برای ماه های آینده است.

وی با بیان اینکه برخی از اصولگرایان امروز نمیدانند که دردام رقیب افتاده اند، گفت: برخی میدانند رای نمی آورند و آمده اند رای بشکنند که دراینجا اینحا گذشت لازم است.

ارسال نظر: