روستاآزاد در مجمع دانش‌آموزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب:

نقش دانش‌آموزان در مبارزات سیاسی و فرهنگی بسیار مهم است

کدخبر: 2085426

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: امروز نقش دانش آموزان در مبارزات سیاسی و فرهنگی بسیار مهم است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: رضا روستاآزاد عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نخستین مجمع دانش آموزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی طی سخنانی، اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر اولین تجمعات اقشار مختلف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در اقشار مختلفی چون اساتید، پزشکان، بانوان و فرهنگیان برگزار شد و 25 نفر از نمایندگان این اقشار انتخاب شدند.

وی افزود: امروز در خدمت قشر دانش آموزان هستیم و شما دانش آموزان نیز قرار است 25 نماینده خود را انتخاب کنید و این به این معنی است که هر رأی شما در کنار رأی اساتید، دانشجویان، بانوان و معلمان قرار خواهد گرفت. لذا اهمیت قشر دانش آموزی از پزشکان و سایر اقشار کمتر نخواهد بود.

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به نقش دانش آموزان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد: طی 12 بهمن تا 22 بهمن سال 57 دانش آموزان با حضور فعال خود توانستند در کنار امام نقش مهمی را ایفا کنند و در اکثر تجمعات مردم حضور درخشانی داشتند. سنگر دانش آموزان در آن ایام فعال بود و امروز هم دانش آموزان ما باید در جبهه‌های مختلف سیاسی اجتماعی و فرهنگی حضور داشته و از ارزشها و آرمان‌ها دفاع کنند.

روستا آزاد با بیان اینکه در جلسات هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مسئله دانش آموزان برای همه مهم بود، گفت: ظرفیتی که به شما اختصاص داده شده است گویای اهمیت جایگاه شما در درون جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است و امیدواریم با حضور خود بتوانیم به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کنید.

ارسال نظر: