واکنش کنعانی به سرکوب دانشجویان دانشگاه تگزاس

کدخبر: 2379402

سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار تصاویری از برخورد پلیس با دانشجویان دانشگاه تگزاس آن را چشم‌انداز دیگری از آزادی بیان ادعایی در آمریکا خواند.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز (پنجشنبه) ششم اردیبهشت ماه با انتشار تصاویری از سرکوب و برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان معترض دانشگاه تگزاس که در حمایت از فلسطین تظاهرات اعتراضی برگزار کردند، عنوان کرد: چشم انداز دیگری از آزادی بیان و احترام به حقوق زنان از نگاه تصاویر؛

وی در شبکه اجتماعی ایکس در توضیح این تصاویر نوشت: سرکوب دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه. رسوایی...

تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا این روزها صحنه برگزاری تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین و در اعتراض به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه است و این تظاهرات با برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا روبرو شد. از جمله پلیس نیویورک نیز اخیرا از دستگیری ۱۳۳ نفر در جریان تظاهرات در محوطه دانشگاه نیویورک خبر داد. 

وزیر امور خارجه ایران حسین امیرعبداللهیان نیز امروز در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض توسط پلیس آمریکا بر توقف فوری حمایت کاخ سفید از جنایات جنگی رژیم اسرائیل تأکید کرد.

منبع: فارس
ارسال نظر: